Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

FIFA 16 toernooi PS4

Ik weet niet precies wanneer de laatste keer was dat er hier een toernooi werd gehouden voor de PS4, maar ik kan me wel herinneren dat het is gebeurd. Toentertijd beschikte ik nog niet over een PS4, inmiddels wel en dus lijkt het me leuk om er eentje te organiseren tenzij VW dit zelf wilt overnemen van mij.

Ik dacht er aan om het met 16 deelnemers te beginnen, als het meer wordt dan kunnen we dat nog aanpassen. Bij 16 deelnemers lijkt het me duidelijk dat de nummers 1 en 2 van elke poule door gaan. Als er niet genoeg zijn dan kunnen we 12 deelnemers doen, drie poules van vier en dan de 2 beste nummers 3 gaan toch nog door. Zo heb je dus altijd 4 kwartfinales of je nou met 12 of 16 deelnemers het toernooi speelt. In het geval van 12 deelnemers stel ik het volgende voor:

Kwartfinales:
Winnaar groep 1 v beste nummer 3
Winnaar groep 2 v nummer 2 groep 1
Winnaar groep 3 v beste nummer 3
Nummer 2 groep 2 v nummer 2 groep 3

Alleen club teams mogen gebruikt worden van alle sterrenniveau's en de spelinstellingen zijn hetzelfde als bij elk ander online vriendschappelijke duel.

Ik dacht zelf aan een keuze uit drie bedragen €5, €10 of €20. Ik laat dat aan de leden zelf over. Als je mee wilt doen moet je het volgende schema overnemen, met het team dat je wilt zijn, je PSN-naam en de inleg waarvoor je het liefst zou willen mee doen. Dat zal gaan met de meeste stemmen gelden, dus als er 10 zijn die voor €5 mee willen doen en 6 voor €10 dan is de inleg voor iedereen uiteraard €5 etc.

1. Feyenoord, RubinhoSchaken, €20
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

Ik hoop dat men dit een leuk idee vindt en laat een bericht achter als je mee wilt doen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kakitani
Country flagkakitani in 14-07-2016 15:01 Offtopic
in 14-07-2016 15:01 Offtopic
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Lijkt me slimmer om te wachten op FIFA 17 en dan een extra prijzenpotje van VW te vragen ;)
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
sjorss94:
Lijkt me slimmer om te wachten op FIFA 17 en dan een extra prijzenpotje van VW te vragen ;)


Bij genoeg animo - waarom niet (Y)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Al lang niet meer gespeeld, maar zie dit wel zitten als afsluiter van fifa 16 :p 5euro
0 Vind ik leuk's
Ik wil ook wel meedoen, € 10.

Kan je niet gewoon afspreken om telkens met andere ploeg te spelen ipv 1 vaste ploeg? Zo was het bij het laatste tornooi ook denk ik.
0 Vind ik leuk's
Volgens mij las ik van de week ergens op de unibet community dat ze ook een toernooi aan het organiseren zijn waar je je nog voor kan opgeven
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.