FIFA 16 Toernooitje voor de XBOX One
De nummer 1 krijgt dan (er van uitgaande dat er 8 spelers meedoen x €10) €50
De nummer 2 krijgt €20
De nummer 3 krijgt zijn inleg terug €10
Laat het me weten als je dit leuk zou vinden, laat direct je gamertag en het team dat je wilt zijn achter. Ik hoop dat we het toernooi kunnen vullen!
Mijn gamertag is MaartenDH1
heb ik sowieso wel interesse in!
En welk teeam kies je? Zal ik het meteen bij schrijven en staat ie vast :)
nemen we 1 team waar je dan heel het toernooi mee speelt? dan ga ik voor real madrid
nemen we 1 team waar je dan heel het toernooi mee speelt? dan ga ik voor real madrid
Ja, dat is wel bedoeling!
1. LevyFR1908 , Napoli
2. MaartenDH1, Real Madrid
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Edit: Ik zal alleen een PS4 toernooi organiseren MET prijzenpotje!
Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar
Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden
Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor
24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al
Nieuwste reacties
Nieuwe onderwerpen