Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gratis online spel: BetDash

Zojuist heb ik iets nieuws ontdekt en misschien dat sommige het wel kennen:
Het spel heet betdash en het wordt gesponsord door Paddy Power en ja je kan hier geld mee winnen.
Het is de bedoeling dat je van € 100.000 virtueel geld een bedrag maakt van 1 Miljoen.
Hoe werkt het
1. Je gaat naar betdash.com en vult je gewenste username in (wachtwoord en email komt later pas)
2. Na het invullen van je username krijg je gratis €100,000 Virtueel (nep) geld
3. Maak een single bet of combo van en plaatst daar virtueel geld op (Maximaal 10.000)
4. Na de eerste keer dat je een bet/combo hebt geplaatst vraagt de site om je register gegevens.
5. Na het invullen van bovenstaande kan je een "Level" en buy-in bedrag kiezen uit de lijst. Kies hier voor de €5 free no-deposit bonus en kies een level! level 1 t/m 3 is beschikbaar en level 4 en 5 nog locked zijn maar worden unlocked als je level 1 t/m 3 hebt gehaald. Zelf ben ik eigenwijs en begonnen met level 3.
UPDATE!! Zie reacties in dit topic, ik heb geregisitreerd via de link in deze twitter bericht:
@HeadingOutMag: 5 free, no deposit! Great new social betting game here! Turn £100k into £1mil virtual cash to win real money prizes: http://bit.ly/BetDash
Dus misschien dat het daarom kan zijn dat ik de keuze 5 euro no deposit bonus krijg.
Levels
Helaas kan ik nergens het level venster meer vinden die ik zag bij het registeren maar het zit geloof ik zo:
Kies je level 1 dan krijg je 300k bonus en als je 1miljoen maakt krijg je 25 euro.
Kies je level 2 dan krijg je 200k bonus (dacht ik) en als je 1 miljoen van maakt krijg je (ik dacht) 75 euro
Kies je level 3 dan krijg je 140k bonus en als je 1 miljoenmaakt krijg je (ik dacht) 150 euro
Ik kan er naast zitten, misschien dat iemand dit nog kan bevestigen als hij/zij zichzelf registreert.
Maximale inzet 10.000 euro per bet/combo
Tijdslimiet voor een level: 10 Dagen
Level 5: Mocht het je lukken om bij level 5 te komen, dan moet je 100 Miljoen maken! Dat is redelijk veel maar je krijgt hier echter wel € 5000,- echt geld ervoor terug.
Voordelen:
- Het aanbod sport is enorm!
- Livebetten is op deze site mogelijk
- Het is gratis (al kan je geloof ik wel echt geld storten)
- Je kan de amerikaanse odds veranderen naar decimalen odds bij de instellingen.
Ik ben er zelf pas een uur geregistreerd dus kan op het moment nog niet zoveel erover vertellen en nog meer voor of nadelen opnoemen. In het vervolg plaats ik mijn tips in mijn eigen topic maar vind het wel leuk om mijn eerste combo die ik daar heb geplaatst te delen en om te laten zien dat er vele dingen mogelijk zijn zoals handicaps en dubbele kans:
10:40 Australisch Basketball: Cairns Taipans v Adelaide 36ers (Cairns)
16:00 Grieks Basketball: Aris Thessaloniki v Panelefsiniakos (Winnaar: Aris Thessaloniki)
16:00 VTB Basketball: VEF Riga v CEZ Nymburk (Winnaar: VEF Riga)
16:00 FA Cup: Arsenal v Blackburn (Handicap Betting - Blackburn +2)
16:00 Championship: Hull v Charlton (Double Chance Charlton Or Draw)
Inzet: 10.000
Odd: 7.6553
Mogelijke uitbetaling: €76,563
Update Limiet van 10.000 is niet helemaal waar, ene keer kreeg ik limiet € 10.000 inzet maar net ook limiet €18.000 inzet, dus het hangt ergens vanaf. Wat dat is weet ik nog niet.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 16-02-2013 09:38 Offtopic
in 16-02-2013 09:38 Offtopic
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Je zult er helaas niet rijk mee worden. Wanneer je gratis speelt kun je op level 1 hoogstens 50 cent gamecredit winnen.
Om aan de uitbetalingen die jij noemt te komen zou je 5 euro moeten storten. Kortom: ziet er heel erg aantrekkelijk uit allemaal, maar wanneer mensen hier daadwerkelijk geld voor gaan inzetten dan is het heel erg makkelijk geld binnenharken voor Paddy Power!
Desalniettemin kan het best een leuk spelletje zijn wanneer je gratis speelt natuurlijk! Gewoon voor de lol om te kijken of het je zou lukken een miljoen te pakken.
0 Vind ik leuk's
Makker, staakt uw wild geraas!
sint:
Je zult er helaas niet rijk mee worden. Wanneer je gratis speelt kun je op level 1 hoogstens 50 cent gamecredit winnen.
Om aan de uitbetalingen die jij noemt te komen zou je 5 euro moeten storten. Kortom: ziet er heel erg aantrekkelijk uit allemaal, maar wanneer mensen hier daadwerkelijk geld voor gaan inzetten dan is het heel erg makkelijk geld binnenharken voor Paddy Power!
Desalniettemin kan het best een leuk spelletje zijn wanneer je gratis speelt natuurlijk! Gewoon voor de lol om te kijken of het je zou lukken een miljoen te pakken.

Aah oke! Maar ik speel met de 5 euro no deposting bonus he (aangegeven in stap 5) die je gratis krijgt. Is dan denk een aanbieding? Dus dan zouden mensen snel moeten regisitreren, weet niet hoe lang die geldig is.
0 Vind ik leuk's
Hmm, dat zou inderdaad kunnen dat er een speciale aanbieding is, maar ik krijg hem niet te zien. Bij mij verschijnt bij het aanmaken van een account nergens die '5 euro free deposit bonus', kan dat nergens kiezen.
Heb je je aangemeld via een speciale site ofzo? Of misschien moet je al bij PaddyPower zitten?
0 Vind ik leuk's
Makker, staakt uw wild geraas!
Nee zit niet bij paddy power maar nu je het zegt, ik heb via een account op twitter geregistreerd op dit bericht:
@HeadingOutMag: 5 free, no deposit! Great new social betting game here! Turn £100k into £1mil virtual cash to win real money prizes: http://bit.ly/BetDash
Wist niet of het daar gekoppeld aan was. Hebben meer mensen last dat ze geen €5 free deposit kunnen kiezen?
0 Vind ik leuk's
heb gewoon de 5€ free coupon geklikt als first time user en zie wel waar ik kom ;o) boeit eigenlijk niet ;o))) zit wel leuk in elkaar die site. je kunt er ook een group aanmaken ofzo, mss leuk ideetje als er hier meer mee doen daarmee
0 Vind ik leuk's
leuk op voorhand en zeker voor beginners leerzaam maar mn mail met .nl word niet gepakt :p
0 Vind ik leuk's
justnormal:
leuk op voorhand en zeker voor beginners leerzaam maar mn mail met .nl word niet gepakt :p

Apart, ik heb gewoon via .nl gedaan, maar wel met live.nl :P
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
justnormal:
leuk op voorhand en zeker voor beginners leerzaam maar mn mail met .nl word niet gepakt :p

Apart, ik heb gewoon via .nl gedaan, maar wel met live.nl :P

zal nog eens proberen :d
0 Vind ik leuk's
hij doet het al en je kunt er ook live betten, dus uitstekend om te oefenen (y)
0 Vind ik leuk's
ook is meegedaan eens benieuwd
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.