Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Het GROTE onzin topic

Gooi hier alle mooie en en minder mooie onzin neer :p

Kwam nog 2 mooie penalty filmpjes tegen:

Volledig mislukte PANENKA:

https://www.voetbalsnafu.nl/2011/07/video-volledig-mislukte-panenka-in-zwitserland/

Gekste penalty:

https://www.voetbalsnafu.nl/2011/07/video-bekijk-hier-de-gekste-penalty-ooit-genomen/

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar onzemichael
Country flagonzemichael in 21-07-2011 18:55 Offtopic
in 21-07-2011 18:55 Offtopic
25 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor de mensen die Uniao de Leiria - Feirense (Portugal) hebben meegespeeld: die is binnen! 10/10 op Feirense @3.00. Zie hier de teamfoto van de thuisploeg, dat met slechts 9 man aan de aftrap stond! :p
Edit : Plaatje bestaat niet meer.
Edit:
Er staan er maar 8 op de foto. Eentje was er waarschijnlijk nog zijn veters aan het strikken. :)
Edit 2:
Uniao de Leiria speelde toch maar met 8 man. Nog knap dat ze het op 0-3 hebben weten te houden! De voorzitter zat overigens als wisselspeler op de bank, maar kwam niet in actie. Nogmaals, we hebben het hier over de Portugese Superliga! :P
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Voor de mensen die Uniao de Leiria - Feirense (Portugal) hebben meegespeeld: die is binnen! 10/10 op Feirense @3.00. Zie hier de teamfoto van de thuisploeg, dat met slechts 9 man aan de aftrap stond! :p

Edit:
Er staan er maar 8 op de foto. Eentje was er waarschijnlijk nog zijn veters aan het strikken. :)


Ik las het net op Blogabet Jeroen! 2 dagen geleden waren spelers niet meer opkomen dagen omdat ze sinds september geen salaris meer hadden gehad. Ze hadden ook nog 2 spelers van onder de 19 geregeld, maar verloren uiteindelijk met 0-3.

Zonde dat ik de pick pas zo laat zag staan :)
0 Vind ik leuk's

Over onzin gesproken: wat vinden we van de facelift van Diego Maradona?



Mijn mening? Al laat Pluisje zich 1000 keer verbouwen, hij is en blijft een held! :)

Bericht gewijzigd door wedden op zo 21 mrt. 2021, 12:59
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

jeroenunibet81:

Over onzin gesproken: wat vinden we van de facelift van Diego Maradona?


Mijn mening? Al laat Pluisje zich 1000 keer verbouwen, hij is en blijft een held! :)

Is het die linker of de rechter?

Bericht gewijzigd door wedden op zo 21 mrt. 2021, 13:00
0 Vind ik leuk's
.
jeroenunibet81:



Mijn mening? Al laat Pluisje zich 1000 keer verbouwen, hij is en blijft een held! :)


Daar ben ik het ook mee eens!
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
ik moet 25 reacties hebben...
0 Vind ik leuk's
ik moet 25 reacties hebben... :(
0 Vind ik leuk's
ik moet 25 reacties hebben... (a)
0 Vind ik leuk's
ik moet 25 reacties hebben... (y)
0 Vind ik leuk's
ik moet 25 reacties hebben... :( :s
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.