Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Leden met Facebook om gunst gevraagd

Beste VW leden
Indien jullie Facebook hebben, zouden jullie op mijn idee willen stemmen voor de actie van Unibet.
Stemmen gaat als volgt: Klik op onderstaande link en vink de weddenschap2.Wie wint de volgende K-1 World Grand Prix titel? aan.
directe link
http://www.facebook.com/questions/311630745524151/?qa_ref=pt
De vierde ronde
Publicatie op Facebook: van woensdag 14 t/m woensdag 21 december 2011.
1. Zal Griekenland nog deel uitmaken van de Eurozone op 31 december 2012?
2. Wie wint de volgende K-1 World Grand Prix titel?
3. Wordt in januari een Nederlander miljonair bij Unibet?
4. Krijgen we in de aanstaande barre winter van 2012 eindelijk weer een Elfstedentocht?
5. Kwalificeert Nederland zich voor de finale van het Eurovisie Songfestival 2012?
Unibet verloot tevens onder alle stemmers 30 euro bonus! dus stem vandaag nog.
Stel het erg op prijs voor degenen die dit even willen doen.
Thanks!
Edit door vw-crew:
Titel aangepast (kleine letters van gemaakt) aangezien het anders als schreeuwerig overkomt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar totoloss
Country flagtotoloss in 11-12-2011 15:03 Offtopic
in 11-12-2011 15:03 Offtopic
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat kan je hier mee winnen? Hoe kan je je weddenschappen aan Unibet doorgeven? Heb ook nog een paar leuke...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Je kunt er 125 euro (bonus/freebet) mee winnen, maar helaas is de actie al voorbij. Je kon tot 27 november je weddenschappen doorgeven.
https://nl.unibet.net/betting/article.do?contentId=107451
0 Vind ik leuk's
totoloss:
Je kunt er 125 euro (bonus/freebet) mee winnen, maar helaas is de actie al voorbij. Je kon tot 27 november je weddenschappen doorgeven.
https://nl.unibet.net/betting/article.do?contentId=107451

Leuke actie van Unibet, we waren hier helaas niet van op de hoogte. We hadden er een leuke prijsvraag van kunnen maken :-) Volgende keer beter en ja, ik zal even op je stemmen!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:

Leuke actie van Unibet, we waren hier helaas niet van op de hoogte. We hadden er een leuke prijsvraag van kunnen maken :-) Volgende keer beter en ja, ik zal even op je stemmen!

Ja, achteraf gezien jammer inderdaad. Ik dacht, het zal wel bekend zijn hier had er zelf ook niet aan gedacht of dat geselecteerd zou worden, dacht stuur maar wat op.
Bedankt! (y)
0 Vind ik leuk's
Beste mensen, stemmen kan vanaf vandaag. Heb het even aangepast en de directe link geplaatst.
Alvast bedankt voor de stemmers!
0 Vind ik leuk's
Ik zal ff stemmen voor je (y)
EDIT: gestemd! Je staat op 10 stemmen en daarmee eerste!!
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Bedankt Thijs.
Alle stemmen zijn nog welkom mensen.
0 Vind ik leuk's
up
(y)
0 Vind ik leuk's
totoloss:
up
(y)

Beste leden,
Stem even voor deze man als je tijd hebt. Laat even die community spirit zien en het is een kleine moeite.
p.s duurt de actie nog lang? :p!
Succes!!!!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Gestemd (y)
Uw reactie in dit topic moet minimaal 20 tekens bevatten.
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.