Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Online Fifa 2014 WK toernooi op Playstation 3

Zoals eerder beloofd, hierbij de aankondiging van een nieuw FIFA toernooi. Speel mee met het Fifa 2014 WK toernooi met leden van voetbalwedden.net en win tevens leuke prijzen! De sponsor van ons toernooi is Bwin. Deze bookmaker keert maar liefst 100 euro aan prijzengeld uit. Deze prijzen worden uitgekeerd in de vorm van een freebet. Dit geld is rond te spelen tegen minimale odds. Bwin is beschikbaar voor de Belgen en Nederlanders onder ons. Wij bedanken Bwin voor deze samenwerking.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Spelregels FIFA TOERNOOI 2014
- Er wordt gespeeld met landen die ook deelnemen aan het komende WK in Brazilië.
- Het toernooi is voor spelers uit België en Nederland.
- Dit toernooi word gespeeld op een Playstation 3.
- Er is plaats voor maximaal 32 deelnemers.
- Teams moeten in de poule fase 2x tegen elkaar spelen.
- In de volgende rondes zal er gespeeld worden volgens het 'Knock Out Systeem'. Indien een wedstrijd gelijk eindigt zal er een beslissingswedstrijd plaatsvinden.
- Bij gelijke eindigen in de poule fase zal er gekeken worden naar doelsaldo, onderling resultaat en doelpunten voor.
- Speelduur per wedstrijd bedraagt 12 minuten: dus 6 minuten per helft.
- Je bepaald in overleg met je tegenstander wanneer een wedstrijd gespeeld gaat worden
- Uitslagen moeten in dit topic geplaatst worden, wij updaten alles in ons online document: bit.ly/vwfifa2014
- Wedstrijden moeten voor de einddatum van een speelronde gespeeld zijn. Indien we geen uitslag hebben zal de wedstrijd als 'niet gespeeld' worden beschouwd en/of zal een deelnemer/tegenstander automatisch als winnaar worden gekozen.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Heel veel succes allemaal!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden
in 15-04-2014 10:48 Offtopic
689 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Kameroen - Mexico 2-1
Mexico - Kameroen 0 - 0
vooral erg spannende potjes!
Ik kan trouwens als uitspelende ploeg niet mijn eigengemaakt opstellingen gebruiken, heeft iemand hier een oplossing voor, want ik vind dit best irritant spelen...
0 Vind ik leuk's
Kameroen - Mexico 2-1
Mexico - Kameroen 0-0
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
domi:
Kameroen - Mexico 2-1
Mexico - Kameroen 0 - 0
vooral erg spannende potjes!
Ik kan trouwens als uitspelende ploeg niet mijn eigengemaakt opstellingen gebruiken, heeft iemand hier een oplossing voor, want ik vind dit best irritant spelen...

Dat heb je volgens mij als thuisspelende ploeg ook niet. Ik heb ook altijd maar 1 minuut als thuisteam, om de standaard opstelling te verbouwen.
0 Vind ik leuk's
stub:
Jammer dat het zo moet lopen in onze poule. Lijkt me overigens wel zo eerlijk voor het verloop van de competitie om de wedstrijd wales-frankrijk overnieuw te laten spelen.(mits er natuurlijk een nieuwe speler de plek van tukker inneemt)

waarom?
de wedstrijd lijkt effectief te zijn gespeeld..
Mick heeft gewonnen en moet de punten altijd krijgen
0 Vind ik leuk's
Is er een mogelijkheid om je selectie te wijzigen? Ik mis bij Italië vrij bepalende spelers, zoals Balotelli, De Rossi, El Shaarawy, Giovinco en Totti
0 Vind ik leuk's
mick1880:
How how how, mij ervan beschuldigen dat ik zou liegen terwijl jij zelf naar mij hebt gestuurd via bericht op PS3 of we zouden spelen voor tornooi.
Ik heb gelukkig van elke wedstrijd tot nu toe een foto genomen, die vind je hieronder. Ik ben momenteel niet thuis en kan dus geen foto's trekken van mijn berichten maar dat is het eerste wat ik doe als ik thuis ben :) (y)
https://imageshack.com/i/nfd2jaj Ecuador - Wales 0-1
https://imageshack.com/i/na83l7j Wales - Ecuador 2-3
https://imageshack.com/i/ndza1hj Wales - Frankrijk 3-0
https://imageshack.com/i/nfj692j Frankrijk - Wales 2-5

Je kan natuurlijk makkelijk een singleplayer potje spelen en deze foto's nemen. Ik zeg niet dat je dit hebt gedaan en ik heb geen idee wie er gelijk heeft maar dit kan iedereen doen. Het is ook gewoon heel lastig om te bewijzen dat je hebt gewonnen.
Ik was al bang dat dit soort dingen zouden gaan gebeuren =/
0 Vind ik leuk's
bemelheerm:
stub:
Jammer dat het zo moet lopen in onze poule. Lijkt me overigens wel zo eerlijk voor het verloop van de competitie om de wedstrijd wales-frankrijk overnieuw te laten spelen.(mits er natuurlijk een nieuwe speler de plek van tukker inneemt)

waarom?
de wedstrijd lijkt effectief te zijn gespeeld..
Mick heeft gewonnen en moet de punten altijd krijgen

Omdat Mick nu een relatief simpele zege boekt, het kan zijn dat de speler die Tukker eventueel gaat vervangen een veel sterkere is. Lijkt mij oneerlijk ten opzichte van de overige 2 in de poule. Aangezien het ook de eerste wedstrijd van Frankrijk is lijkt het me om de nieuwe speler een kans te geven ook vrij redelijk om op 0 te kunnen beginnen.
Een extra controlemiddel is om in het vriendschappelijk online menu een foto te maken van de stand. Zo is vrij eenvoudig te kijken wie hoeveel punten heeft en wat het doelpuntenverschil is.
0 Vind ik leuk's
stub:

Een extra controlemiddel is om in het vriendschappelijk online menu een foto te maken van de stand. Zo is vrij eenvoudig te kijken wie hoeveel punten heeft en wat het doelpuntenverschil is.

Staan hier ook de PSN van de teams bij?
0 Vind ik leuk's
thisizloso:
stub:

Staan hier ook de PSN van de teams bij?

Jongens geloof die Mick nou niet.. hij heeft mij niet eens toegevoegd en hij heeft ook geen bewijs want waar is me naam dan? en Mick laat die berichten op de Ps3 is zien dan?? ben wel benieuwd hoe je dat in elkaar gaat fransen.. Maarja als mensen zo snel al over te halen zijn is het wel heel erg
0 Vind ik leuk's
ja hij moet wel eerst een foto, psn laten zien lijkt me ;-)
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.