Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Op zoek naar DVD over voetbal kippenvel momenten en Messi

Hoi,
Ik ben opzoek naar een mooie voetbal DVD of in iedergeval een DVD waar ik kippenvel van krijg. Eigenlijk ben ik op zoek naar een dvd van Messi, maar tot nu geen gevonden.
Alvast Bedankt :)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar fifaking14
Country flagfifaking14 in 21-03-2012 19:17 Offtopic
in 21-03-2012 19:17 Offtopic
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
"Goal! The dream begins" , heerlijke voetbalfilm :d (y) !
0 Vind ik leuk's
Weet niet of je bekend bent met het fenomeen "torrent" , maar als je bijv op die "piratensite" het woord Messi intikt krijg je een ganse lijst met dvd's en films en interviews met Messi
Edit: Link verwijderd omdat de site tegenwoordig niet meer bestaat.
PS : als deze links niet toegelaten worden hier , gelieve ze dan te verwijderen en mijn excuses
0 Vind ik leuk's
Een waarschijnlijk minder bekende film die mij in ieder geval kippevel bezorgde was "the other final" Gaat over een wedstrijd tussen het land Bhutan en Montserrat dat werd georganiseerd door een Nederlander. Totaal wat anders dan de messi films die je zoekt maar echt een keer wat anders om te zien.
0 Vind ik leuk's
Ik heb al wel gehoord van 'the other Final', een wedstrijd tussen de twee laagst geklasseerde FIFA-ranking ploegen dacht ik :-)
IS een film met een heel verhaal er rond gebouwd dacht ik, dat gaat inderdaad niet over betaalde topspelers maar echt over lokale bakkers en wat is het allemaal die wat gaan voetballen :-)
0 Vind ik leuk's
fifaking14:
Hoi,
Ik ben opzoek naar een mooie voetbal DVD of in iedergeval een DVD waar ik kippenvel van krijg. Eigenlijk ben ik op zoek naar een dvd van Messi, maar tot nu geen gevonden.
Alvast Bedankt :)

Zal ik je een dvd met mijn voetbal kunsten opsturen! (h)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vincent129:
fifaking14:
Hoi,
Ik ben opzoek naar een mooie voetbal DVD of in iedergeval een DVD waar ik kippenvel van krijg. Eigenlijk ben ik op zoek naar een dvd van Messi, maar tot nu geen gevonden.
Alvast Bedankt :)

Zal ik je een dvd met mijn voetbal kunsten opsturen! (h)

Die passen waarschijnlijk wel op een floppy hoor! ;-) ;-) :p :p :d
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Hahahahaha mannen toch :d (y) Lekker weertje , humor & voetbal , wat moet een mens meer hebben ;-) (y)
0 Vind ik leuk's
Hahahahaha mannen toch Lekker weertje , humor & voetbal , wat moet een mens meer hebben
Nen goeie frisse Duvel ( of 3 ) (y) (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
thijspronk:
vincent129:
fifaking14:
Hoi,
Ik ben opzoek naar een mooie voetbal DVD of in iedergeval een DVD waar ik kippenvel van krijg. Eigenlijk ben ik op zoek naar een dvd van Messi, maar tot nu geen gevonden.
Alvast Bedankt :)

Zal ik je een dvd met mijn voetbal kunsten opsturen! (h)

Die passen waarschijnlijk wel op een floppy hoor! ;-) ;-) :p :p :d

Haha Vincent, ik kan niet wachten! :)
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
thijspronk:
vincent129:
fifaking14:
Hoi,
Ik ben opzoek naar een mooie voetbal DVD of in iedergeval een DVD waar ik kippenvel van krijg. Eigenlijk ben ik op zoek naar een dvd van Messi, maar tot nu geen gevonden.
Alvast Bedankt :)

Zal ik je een dvd met mijn voetbal kunsten opsturen! (h)

Die passen waarschijnlijk wel op een floppy hoor! ;-) ;-) :p :p :d

;-)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.