Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!

Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar klijn4
Country flagklijn4 in 7-10-2013 16:37 Offtopic
in 7-10-2013 16:37 Offtopic
625 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
PS3
Guingkamp ( FRA )
0 Vind ik leuk's
PSN: vdbaas6
Club: Derby County
PS3
0 Vind ik leuk's
Is het ook mogelijk dat iemand mij gaat assisteren met het programma, stand etc. Zelf heb ik geen Fifa 2014 en is daarom erg moeilijk om alles van het toernooi te volgen. Hopelijk wordt dit het eerste Fifa toernooi dat eindelijk eens helemaal uitgespeeld wordt :) Ik zie dat er nog geen xbox aanmeldingen zijn en verwacht dat er aan het einde van de week niet genoeg aanmeldingen zijn om een serieus toernooi te beginnen. Dat geeft natuurlijk de mogelijkheid om dan maar 2 playstation toernooien te organiseren. Het moet dan uiteraard wel lukken om komend toernooi in de kerstvakantie succesvol uit te spelen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
noman:
3 ster is wel weinig 4,5 ster wil ik wel mee doen met Schalke 04 :)

Weer eens wat anders en bovendien iedereen die meedoet heeft te maken met 3 sterren. Volgende toernooi wie weet wel gewoon het maximale aantal sterren. Eerst is het even kijken of het eindelijk wel lukt om een Fifa toernooi succesvol uit te spelen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
psn : triplegxg
team: Heerenveen
0 Vind ik leuk's
Club : FC Utrecht
Computer : PS3
PSN: Etienne-Horbach
0 Vind ik leuk's
De teller staat momenteel op 17 deelnemers hopelijk komen er nog een paar bij. Er kan in eider geval een toernooi met poule + play offs van start gaan.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik wil wel helpen, Wedden. Ik weet niet op welke manier je dat wil, pm me maar met meer details ofzo.
0 Vind ik leuk's
mick1880:
Ik wil wel helpen, Wedden. Ik weet niet op welke manier je dat wil, pm me maar met meer details ofzo.

Bedankt voor het aanbieden van de hulp Mick1880. Omdat ik geen Fifa 2014 speel is het voor mij niet mogelijk om indeling + programma te bekijken. Deze moet dus door 1 van de deelnemers hier in het forum gepost worden. Als ik voor de rest nog wat kan bedenken, waarbij ik hulp kan gebruiken post ik het hier morgen nog wel.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Op welke manier kun je een indeling + programma bekijken in FIFA dan?
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.