Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!

Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar klijn4
Country flagklijn4 in 7-10-2013 16:37 Offtopic
in 7-10-2013 16:37 Offtopic
625 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat betreft landen gaik voor uruguay
0 Vind ik leuk's
Ik vind clubs wel veel leuker en dat was ook het eerste idee toch?
Als het mogelijk is (wat net gezegd werd) om dus een internationale competities met clubs te selecteren dan heeft mijn voorkeur toch wel clubs.
Als we voor 3.5 sterren gaan dan kies ik voor:
Vitesse
0 Vind ik leuk's
Het lijkt mij een utopie om een competitie met 18 spelers draaiende te houden. Ik denk dat na een aantal wedstrijden de interesse minder zal worden, dit zal je met een toernooi niet zo snel hebben aangezien dat een knock out is na de groepsronde.
Ik hoop het absoluut niet maar ik heb op andere fora ook aan meerdere toernooien meegedaan en dit is een veelvoorkomend probleem waardoor toernooien vast komen te zitten met niet gespeelde wedstrijden
0 Vind ik leuk's
en de rest die ingeschreven hebben dan???
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Oh als er met 3,5 ster gespeeld wordt ga ik uiteraard met Vitesse, dat was m'n eerste pick totdat ik erachter kwam dat Vitesse 3,5 was en niet 3 :)
Ik merk nu al dat de strakke organisatie wat wegvalt, dus heb er niet veel vertrouwen in dat het toernooi dit keer wel wat wordt. Maar ik laat me graag verrassen.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
cavese:
Het lijkt mij een utopie om een competitie met 18 spelers draaiende te houden. Ik denk dat na een aantal wedstrijden de interesse minder zal worden, dit zal je met een toernooi niet zo snel hebben aangezien dat een knock out is na de groepsronde.
Ik hoop het absoluut niet maar ik heb op andere fora ook aan meerdere toernooien meegedaan en dit is een veelvoorkomend probleem waardoor toernooien vast komen te zitten met niet gespeelde wedstrijden

4 poules van 4 en de top 2 per poule door lijkt me ook een geschikter systeem, om dezelfde reden.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
chefspijker:

4 poules van 4 en de top 2 per poule door lijkt me ook een geschikter systeem, om dezelfde reden.

Ik zie inderdaad dat het ook mogelijk is om meerdere competities te starten. Dus 4 poules van 4 is ook gewoon mogelijk en is toch makkelijker om af te werken dan een competitie met 18 deelnemers.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
cavese:
Het lijkt mij een utopie om een competitie met 18 spelers draaiende te houden. I

Dat klopt een beetje te enthousiast over nagedacht. Zoals hierboven voorgesteld wordt is het best te doen. Gewoon poules met 4 teams aanmaken en de top 2 door laten gaan.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Misschien best wel de 3-sterren teams behouden
0 Vind ik leuk's
3 sterren behouden inderdaad, dan heeft iedereen gewoon al lekker een ploegie gekozen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.