Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

[verzoek] Excel lijst voetbal bets bijhouden competitie

Hoi allemaal,


In het nieuwe voetbalseizoen wil ik graag al mijn voetbal bets (in ieder geval prematch) bijhouden van de bekendste competities Nu ben ik geen Excel held, misschien is er iemand met excel kennis en vind het leuk om een keer (ook voor zichzelf) een excel bestand te maken en hier te delen.


Het mooiste zou zijn: De bekendste competities: Eredivisie, Premier Leauge, Serie A, Bundesliga, La Liga, Ligue 1. Eventueel meer (keukenkampioen, portugal). Dat je bijvoorbeeld als je een bet invult een keuzemenu hebt van competities en als je de bet markeert als "goed" of "fout" dat die dat eventueel in een andere tabblad een grafiek bijhoudt per competitie. Zodat je kan zien per competitie hoe goed je scoort en winst of verliest erop maakt. Natuurlijk als live + combi's erin kan dan helemaal mooi maar mogelijk is dat (veel) te ingewikkeld en teveel tijd om dat te maken. Natuurlijk als je zelf leuke dingen bedenkt die erin kunnen dan altijd leuk.


Misschien heeft niemand interesse om dat te maken of teveel werk en dat begrijp ik ook. Maar bij deze toch een poging als verzoek. Nooit geschoten is altijd mis.


Gr.


Thunder


2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar thunder
Country flagthunder in 16-07-2019 08:06 Offtopic
in 16-07-2019 08:06 Offtopic
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hi,


Onderstaande link is precies wat je nodig hebt, en zelfs nog veel uitgebreider :)


http://www.aussportsbetting.com/tools/betting-tracker-excel-worksheet/


Veel plezier ermee!

1 Vind ik leuk's

De Australische betting-website aussportsbetting.com heeft een betting tracker die naar mijn mening wel overeenkomt met je wensen. Als je deze serieus bijhoudt dan kun je veel inzicht krijgen in je weddenschappen. Je kunt onder andere je resultaten per competitie (€), resultaten per type weddenschap (€), overzicht in je deposits/withdrawals/bonussen en de win/lose percentage. Als je het excel bestand opent dan wijst het zich vanzelf.


Download hier!


edit: Net te laat. ;)

Bericht gewijzigd door Mangata op di 16 jul. 2019, 12:02
1 Vind ik leuk's

Beide bedankt voor jullie antwoord! Ik heb het excel bestand bekeken en het is inderdaad precies wat ik zoek.


1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.