Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voetbalwedden Online Soccer Manager (OSM)

Na jaren, heb ik weer eens ingelogd op mijn OSM-account en heb mijn eerste seizoen er weer bijna opzitten. Is het geen leuke idee om een Voetbalwedden.net competitie opzetten met managers die ook hier actief zijn? Er is nu ook een app, dus als je even op het toilet zit kan je jouw team klaarmaken voor de volgende wedstrijd.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar cesc
Country flagcesc in 19-05-2014 17:55 Offtopic
in 19-05-2014 17:55 Offtopic
30 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik doe ook mee! (y)
0 Vind ik leuk's
Dus wie gaat wat regelen ? :p
0 Vind ik leuk's
Ik doe mee (y)
Wel tijdje geleden
0 Vind ik leuk's
Ik doe mee leuk idee
0 Vind ik leuk's
Ik zit momenteel nog in een competitie, die is net over de helft. Ik wil daarna zeker wel meedoen in de VW-competitie. Dan wel graag even aangeven op welke server de competitie komt;)

Leuk idee! (y)
0 Vind ik leuk's
ik ben bijna klaar met mijn huidige competitie dus ik doe mee..!!
0 Vind ik leuk's
Heeft er iemand een PSK?

Startdatum?
26 mei?

Land?

0 Vind ik leuk's
26 Mei klinkt goed.

Mijn voorkeur gaat uit naar Duitsland of Nederland, dus ik denk dat het meeste stemmen gelden wordt !
0 Vind ik leuk's
Ik zou gewoon een grote competitie nemen zodat er genoeg mensen mee kunnen doen, mocht het een succes zijn lijkt het me leuk dat we elk seizoen een andere competitie kiezen.
0 Vind ik leuk's
Ik vindt dit ook wel een goed idee, heb helaas geen psk dus kan hem niet beginnnen.
Grote competitie is wel t leukst zodat gewoon iedereen mee kan doen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.