Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Belgisch basketbal: Ethias League

hallo,
ik volg het belgisch basketbal op de voet,
ken elke ploeg , elke speler, elke zwakheid/sterkte van een team. En ik ga deze kennis delen met jullie ;)

voor speeldag 1 gaan we het rustig doen.
niet te veel risico's maar we gaan voor 1 sure bet @1.65 bij bwin en unibet

leuven - oostende: oostende @ 1.65 (all-in)

deze match kan oostende niet verliezen als je ziet welke jongens bij deze ploeg spelen. ze hebben de mvp van vorig jaar en van het jaar daarvoor aangevuld met echte toppers voor het belgisch basketbal en is voor mij een grote tittelkandidaat. ze hebben hun team van vorig jaar behouden en dit aangevuld met enkele toppers. de chemistry gaat daar dus goed zitten.
Leuven daarentegen was vorig seizoen laatste en ze hebben hun team volledig aangepast en moeten dus van 0 beginnen. misschien eindigen ze dit jaar wat hoger maar ik zie ze zeker niet winnen!

succes (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rusherke
Country flagrusherke in 28-09-2010 13:26 Overige sporten en evenementen
in 28-09-2010 13:26 Overige sporten en evenementen
36 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Weet je ook iets van oefenwedstrijden die ze dit seizoen al gespeeld hebben en of iedereen fit is?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]hallo,
ik volg het belgisch basketbal op de voet,
ken elke ploeg , elke speler, elke zwakheid/sterkte van een team. En ik ga deze kennis delen met jullie ;)


Heel inteeressant Rusherke zelf volg ik de Dutch Basketball League wel regelmatig en uiteraard de NBA alleen de Belgische Basketleague heb ik nog geen verstand van.
Tips met een motivering zijn altijd welkom hier op het forum :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Weet je ook iets van oefenwedstrijden die ze dit seizoen al gespeeld hebben en of iedereen fit is?

ja hoor.
alles verliep goed voor oostende en hun bank is zelfs beter als leuven dusja :p
tis echt een sure bet met veel te hoge odd!
0 Vind ik leuk's
wanneer speelt deze kan hem namelijk niet vinden
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
2 oktober 20.30 zie ik
0 Vind ik leuk's
ziezo , de all-in was succesvol.
volgende week plaats ik hier nieuwe tips!
0 Vind ik leuk's
Okapi Aalstar heeft ook een sterke ploeg dit jaar, heb ze zaterdag aan het werk gezien en deze ploeg kan ver geraken dit seizoen.
Aalstar - Mons was 84-58 zegt genoeg! :p
0 Vind ik leuk's
betting...a way of life !
[quote]Okapi Aalstar heeft ook een sterke ploeg dit jaar, heb ze zaterdag aan het werk gezien en deze ploeg kan ver geraken dit seizoen.
Aalstar - Mons was 84-58 zegt genoeg! :p

Dikke overwinning, 26 punten verschil!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Okapi Aalstar heeft ook een sterke ploeg dit jaar, heb ze zaterdag aan het werk gezien en deze ploeg kan ver geraken dit seizoen.
Aalstar - Mons was 84-58 zegt genoeg! :p

ik was daar die match :)
maar ik vond de quote niet superhoog & wist niet veel over mons daarmee dat ik het hier niet plaatste (en zelf ook geen gokje waagde)
het is idd een zeer goede ploeg hoor dit seizoen ;)
0 Vind ik leuk's
[quote] ik was daar die match
maar ik vond de quote niet superhoog & wist niet veel over mons daarmee dat ik het hier niet plaatste (en zelf ook geen gokje waagde)

Verstandig zodra het verstand over teams ontbreekt kun je maar beter geen gokje wagen. Ben benieuwd naar de volgende tips :p
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.