Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

CS Met darts, winstgevend?

Ik heb net even gekeken voor darts vanavond, de CS bij Van Gerwen is minimale odd 8,5 en bij Chisnall 10,5 , samen is dat een qoute van 86,5. Er zijn 32 mogelijkheden per wedstrijd, de 16-0 16-1, 16-2, 16-3 en 16-4, kan je bij beide weglaten, in beide partijen. Dus dan heb je al 24 mogelijkheden. En dan bij elke wedstrijd dus 48 mogelijkheden. Kan iemand me helpen, hoeveel weddenschappen moet je minimaal afsluiten om ze alle 24 te betten?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar grijzedraak
Country flaggrijzedraak in 14-11-2014 08:15 Overige sporten en evenementen
in 14-11-2014 08:15 Overige sporten en evenementen
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dusss...

24 weddenschappen wedstrijd 1
24 weddenschappen wedstrijd 2

24*24 = 576

576 > 86,5

Verliesgevend.
0 Vind ik leuk's
http://imaginary.blogabet.com/
Het zijn 22 weddenschappen per wedstrijd dus dan kom je op 484, alsnog verliestgevend + als v Gerwen of Chisnall met 16-4 wint dan ben je helemaal de lul (bij Gerwen zie ik dat nog wel gebeuren). Als je dit wilt doen zou ik veel meer combinaties weghalen.
Ik zou dan bijvoorbeeld v Gerwen van 16-5 tm 16-13 pakken en chisnall van 16-6 tm 16-14. Zo heb je bij allemaal 9. 9x9 is 81. Hier zie ik misschien nog wel iets winstgevends in. of dat je er 8 bij beide doet.
0 Vind ik leuk's
Weet het niet hoor, op lange termijn lijkt me dit sws een moeilijk verhaal. En waarom zo zeker van winst Chisnall tegen Brown?
0 Vind ik leuk's
Chisnall gaat het naar mijn idee zeer moeilijk krijgen tegen Brown!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.