Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op E-Sports en relevante informatie

Beste mensen,

Graag wil ik mijn informatie met jullie delen rondom e-Sports betting. Je kunt het beste betten op e- Sports op grote websites zoals Bet365, Pinnacle, datBet en The e-Sports Venture. Nog meer wedden op eSports? Klik hier.

Ik weet dat wij Nederlanders hier niet op kunnen betten, maar het kan zijn dat sommigen in het buitenland wonen en toch op deze websites komen en een account kunnen aanmaken (zoals ik toen ik in Zwitserland woonde).

Er zijn een paar dingetjes die jullie moeten weten voordat jullie misschien mijn bets meespelen:

1. ik wed alleen op het spel League of Legends ( alleen de Europese and de Noord- Amerikaanse variant, dus niet OGN en Tencent )

2. in de LCS, zowel EU als Noord Amerika ( League of Legends Championship series ) is een zogenaamde ranking system met 8 teams, deze teams spelen gedurende een aantal opeenvolgende weken. EU is meestal op Donderdag en Vrijdag in Köln en Noord Amerika meestal op Zaterdag en Zondag in Santa Monica, Californië.

3. op lolesports.com vind je alle informatie over de teams, stats etc.

4. alle games worden uitgezonden op www.twitch.tv/riotgames

Veel succes!

Bewerkt:

Een actueel artikel over het wedden op ESports kan je lezen via: https://www.voetbalwedden.net/wedden-op-esports

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag7seas
24-07-2014 11:33 in Overige sporten en evenementen
430 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

World Championship League of Legends

Vandaag op het programma:

Fnatic - Edward Gaming (15:00, live op https://www.twitch.tv/riotgames)

Fnatic zijn de home town favorite. Het Europese team wist de gehele LCS ongeslagen door te komen, en pas in de finale verloor het voor het eerst 2 games, tegen Origen werd het uiteindelijk 3-2 in het voordeel van Fnatic. Dit toernooi begon Fnatic als vanouds tegen IG, maar de volgende twee games waren slecht, en achteraf gaf Fnatic ook aan dat ze veel te veel vertrouwen hadden en dat ze 'cocky' waren. De tweede week van de groepsfase was veel sterker, en hier wist Fnatic dan ook 4-0 uit te komen.

Edward Gaming zat in relatief makkelijke poule, samen met SKT, H2K, en BKT. Voorafgaand aan het toernooi voorspelde veel mensen de finale SKT - EDG, maar in de groepsfase werd duidelijk dat SKT op dit moment een maatje te groot is voor EDG. EDG werd in twee onder 30 minuten games compleet van de map gespeeld door SKT, en EDG bracht weinig overtuiging over in de andere games tegen H2K & BKT.

Naar mijn mening zijn de teams aan elkaar gewaagt. EDG zal met Koro1 in de toplane spelen ipv AmazingJ, dus dit is een vraagteken, Koro is lang eruit geweest vanwege blessures en ziekte, en dit is naar mijn mening dan ook de zwakke schakel in het team. Huni heeft in de tweede week van de groepsfase zich herpakt, en moet de bovenhand hebben in deze lane. Bovendien is de 2vs2 van Huni/Reignover erg sterk, en missen Koro1/Clearlove toch wat wedstrijdritme samen. Bovendien speelt Clearlove geen al te best toernooi, waar hij werd geïntroduceerd als de beste jungler van de wereld, valt hij erg tegen.

In de midlane is de match-up Febiven vs Pawn. Pawn, die vorig seizoen met SSW Worlds wist te winnen, tegen de rookie Febiven. Febiven is in mijn mening een van beste mids ter wereld, en heeft dit meerdere malen laten zien, zoals in de tiebreaker tegen AHQ, waar hij in ze eentje de beslissende teamfight wist te winnen. Pawn ben ik dit toernooi nog niet zo van overtuigd, en werd gigantisch outplayed door Faker, dit terwijl dit volgens vele niet het toernooi is van Faker. In deze lane geef in dan ook het voordeel aan Febiven.

De botlane is een interessante plek, Rekkles vs Deft. De Europese Deft tegen de echte Deft. Bekend is dat de twee goede vrienden zijn, en ben dan ook zeer benieuwd hoe deze lane eraan toegaat. Rekkles was niet tevreden over zijn aandeel in de tiebreaker tegen AHQ, en heeft duidelijk gemaakt dat hij wil verbeteren en zal dit graag willen laten zien. Tot slot de supports, Yell0wStaR vs Meiko. Als je een top drie supports ter wereld zal vragen, zal bijna iedereen deze twee namen geven. Ik ben dan ook benieuwd wie samen met de jungler de beste visiongame weet te krijgen, deze lane is naar mijn mening gelijkwaardig, misschien iets in het voordeel van EDG.

Voorspelling: ik geloof dat in een best of 5, Fnatic de bovenhand zal krijgen. Ik denk wel dat het hele close games worden, met waarschijnlijk een 3-2 uitslag in het voordeel van Fnatic. Echter omdat het zulke close games zijn, en ik weinig kan voorspellen van Koro1, aangezien die nog niet gespeeld heeft op deze patch, ga ik voor de veiligere optie, namelijk:

Fnatic +1.5 maps @1.6 op Unibet (4/10)

Bericht gewijzigd door wedden op wo 31 mrt. 2021, 07:35
0 Vind ik leuk's
Fnatic +1.5 maps @1.6 op Unibet (4/10)

Fnatic met een zeer sterke 3-0 overwinning!
0 Vind ik leuk's

22u00

Er zit een drop op :

eSports » World » Counter Strike ESL ESEA Pro League - Season 2 » Team Conquest - Fnatic : Team Conquest [email protected] Pinnacle 2.50 Tonybet

https://www.oddsportal.com/esports/world/counter-strike-esl-esea-pro-league-season-2/team-conquest-counter-strike-fnatic-counter-strike-KhgmSpqd#ah;2;1.5;0

iemand enig idee waarom?

lol odds zijn nu de andere richting uitgegaan.

Bericht gewijzigd door wedden op wo 31 mrt. 2021, 07:35
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Season 6 League of Legends Spring Split

Volgende week donderdag t/m zondag kunnen we weer genieten van alle actie die League of Legends E-Sports te bieden heeft.

Donderdag en vrijdag: EULCS (start donderdag en vrijdag om 18:00)

Zaterdag en zondag: NALCS (start zaterdag en zondag om 21:00)

Beide te volgen op www.twitch.tv/riotgames

Dit seizoen zijn er een heleboel nieuwe teams - vele teams hebben hun plek verkocht aan andere partijen.

Opmerkelijk: Rick Fox (3x NBA kampioen) heeft zelfs een team gekocht, Echo Fox.

Het hoogste bedrag dat (naar geruchten) neergeteld is voor een LCS team is $1,200,000.

Alle informatie over de teams kun je vinden op:

NALCS: https://www.lolesports.com/en_US/na-lcs/na_2016_spring/standings/default

EULCS: https://www.lolesports.com/en_US/eu-lcs/eu_2016_spring/standings/default

(daarnaast staat https://www.reddit.com/r/leagueoflegends/ ook vaker vol met E-Sports gerelateerde elementen)

Mijn voorspellingen voor de SPRING SPLIT (komende helft van het seizoen).

EULCS

1. Origen

2. H2k

3. Vitality/ Fnatic

4. Vitality/ Fnatic

5. Gamers2

6. Unicorns of Love

7. ROCCAT

8. Splyce

9. Giants

10. Elements

NALCS

1. TSM

2. NRG E-Sports

3. Cloud 9

4. Immortals

5. Counter Logic Gaming

6. Team Liquid

7. Echo Fox

8. Renegades L.A.

9. Dignitas

10. Team Impulse

Wat verwachten jullie? Natuurlijk gaan we dit seizoen weer mega winsten hierop maken - Let's do it!

Bericht gewijzigd door wedden op wo 31 mrt. 2021, 07:36
0 Vind ik leuk's
~
Eerste bets van het seizoen:

In het Engels, omdat ik ze al op blogabet had gepost.

Fnatic - Team Vitality: Team Vitality @ 3.2 (2/10)

Don't understand this odd. Fnatic has 3 new players which could not impress me at the last Intel Extreme Masters. Spirit stuck to Nidalee in all their games, which was a terrible decision. Gamsu (ex- Dignitas) is decent but at IEM failed to impress. However, their biggest problem against the Qiao Gu Reapers lied in the bottom lane. Rekkles and NoXiaK were continously outclassed. Febiven remained pretty constant but could not deliver punches.

Team Vitality: Completely new team with some of the best players in Europe. Cabochard (ex- Gambit) is a beast in the toplane, Shook (ex- Elements) USED TO BE a decent jungler and has to prove himself, Nukeduck (ex- ROCCAT) was always pretty reliable and constant, Hjarnen and Kasing were named the #2 best bot lane behind Rekkles and YellowStar last season.

Both coaching staffs are also exceptional, both Deilor and Shaunz (ex- Gambit) are for me the best coaches in the EULCS this season.

Still I think Fnatic is overrated here and the odd for Vitality is waaaay to high. I would have put it at 2.5.

Elements - G2 Esports: G2 @ 2.19 (4/10)

Elements: Failed to sell their LCS spot and are now a completely new team with some interesting players. Steve (ex- ROCCAT, Gilius (ex- UOL/ SK/ Challenger Series), Eika (Challenger), MrRallez (ex- ROCCAT and Sprattel (ex sub for Elements). The players which I think are decent in this team are MrRallez and Eika (if he can adapt to LCS). Rest is not LCS level BY FAR.

Gamers2: Finally they came in to the LCS after two years of trying and they have gathered a decent squad. Kikis (ex- Unicorns of Love, Trick (High Challenger player from Korea and was substitute for CJ Entus), Perkz (Highly talented EU Challenger mid, Emperor (ex-TDK) and Hybrid.
Emperor has never gotten the chance to really show how good he was on TDK since they were already relegated by the time he got in. Perkz's Viktor is almost impossible to play against and I see him as one of the biggest underdog mid laners this season.
Trick is one of the players I do not really know, however, he was considered a highly respected subsitute on CJ Entus.

Odd shoud be 1.90 I think. 4/10

Echo Fox - Team Impulse: Echo Fox @ 1,70 (10/10)

Early bet, since I think this odd will go down drastically.

Echo Fox: Rick Fox ( 3x NBA Champion) bought this League of Legends team some months back and has high expectations and dreams. They got EULCS mid laner Froggen as the starplayer in the team. Next to that they got Keith (former #1 on the NA server and ex-TSM), Baby (ex- TDK), Hard (ex- C9 tempest) en an unknown high challenger top laner from Korea.

Then Team Impulse, they could not find a buyer for their LCS Spot and are now pretty much the worse team in de NALCS (on paper). Only Mash and Gate are decent, the rest is unknown for me.

Taking 10/10 stake on this as I think odd should be around 1.5.
0 Vind ik leuk's
~
Ik zie alleen Echo fox tegen cloud 9 en immortals tegen team impulse??
0 Vind ik leuk's
mokum001:
Ik zie alleen Echo fox tegen cloud 9 en immortals tegen team impulse??

Ik zie hem op PINACCLE en Unibet gewoon staan hoor? ;-)
0 Vind ik leuk's
~
Safe combi

H2k - Giants: H2k to win the match

Immortals - Team Impulse: Immortals to win the match

Odd: 1.62 (10/10)

Voor info over Team Impulse - lees hierboven!

H2k is voor mij één van de topfavorieten in de EULCS. H2k kwam helaas niet verder dan de halve finale tijdens IEM, maar hadden ook niet veel oefening gehad met het hele team. Giants hebben twee nieuwe spelers: Atom en K0u. K0u is al vaker in teams geweest en al 3 keer eruit gekicked wegens negatief gedrag. Atom ken ik niet en meestal zijn ze dan niet zwaar goed. PePPi en de botlane zijn redelijk, maar ik verwacht niet dat ze dit kunnen laten zien in hun eerste game tegen H2k.

H2k heeft een perfecte line-up om over de Giants heen te walsen en er heerst een perfecte team cohesie (https://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/40ggn1/beatiful_statement_by_h2k_vander/). Een goede team omgeving zorgt meestal indirect voor uitstekende resultaten binnen League of Legends.
0 Vind ik leuk's
~
Ik speel al je bets mee 7Seas, heb zelfs Team Vitality gepakt op 3.75 bij William Hill. Is ondertussen wel gedropt naar 3.25 ondertussen. Ben benieuwd (y)
0 Vind ik leuk's
De odds van de match Elements vs G2 Esports (G2 Esports win) zijn gezakt van 2.19 naar 1.83. Meestal een goed teken. Ik ben benieuwd of ze kunnen winnen vanavond.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.