Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Euro 2020 Comp Results...

Can someone Re: post the results from the 2020 Euro competition that we held here? Please, I cannot find them anywhere

0
0
0 likes
Gestart door
Country flagTheseBoots
7-11-2022 21:59 in Overige sporten en evenementen
2 reacties

ok, you clearly didn't get the question lol

0
0
0 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.
Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar voor gebruik na afhandeling van de weddenschappen voor het bedrag van...
Zet minimaal €10 in, ontvang €40 aan gratis weddenschappen! 24+. Alleen geregistreerde spelers. Minimale inzet is €10 om de 4x €10 free bets te krijgen; €10 Pre-match Free Bet; €10 Live Free
Nieuwe spelers, 24+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden
  • Nieuwste reacties

Maak favoriet

Betfair sluit haar deuren in Nederland

En zoals verwacht sluit betfair haar deuren nu ook voor mensen wonend in Nederland. Triest, alle exchanges zijn nu niet meer beschikbaar in Nederland. Met dank aan de zogenaamde wetten die de gokker beter ''beschermt'' daar waar bookmakers vrij spel hebben om winners te verbannen. Die zullen hier niet terug komen. edit: foto ziet er wel erg klein uit. crtl-scrollen om tekst groter te maken.

Betfair sluit haar deuren in Nederland
    Maak favoriet

Can someone Re: post the results from the 2020 Euro competition that we held here? Please, I cannot find them anywhere

Maak favoriet

De TipTopper game: groot succes én meer op komst!

Beste community leden,

Een tijdje geleden lanceerden we een gloednieuw (dagelijks) spel: de Tiptopper. Deze swipe-to-play game is erg goed ontvangen door de VW community en er spelen al meer dan 100 spelers mee. 

Op dit moment zitten we nog in de testfase. Dit betekent dat er nog een aantal verbeteringen door worden gevoerd. De stand zal straks dan ook gereset worden. Waarom? Omdat we binnenkort, op 15 mei, voor het eggie gaan spelen. Dat wil zeggen, voor de prijzen! 

Wat verandert er vanaf 15 mei?

Vanaf 15 mei kan er worden gestreden om de prijzen. Deze prijzen worden uitgedeeld aan de hand van het klassement. Er zal zowel een maand-, als een jaarklassement komen. Eindig je hoog in het maandklassement? Dan kom jij in aanmerking voor waardebonnen en/of freebets. Lukt het je om hoog te eindigen in het jaarklassement? Dan staan er nóg mooiere prijzen op je te wachten. Welke prijzen dit zijn houden we nog even geheim!

Daarnaast gaan we een verandering doorvoeren in het spel. We gaan van 10 vragen per dag terug naar 6 vragen per dag. We merken dat 10 keer swipen op een dag teveel is, vooral op dagen waar weinig wedstrijden in grotere competities gespeeld worden.

Feedback altijd welkom

Jullie spelen dagelijks de Tiptopper game en daarom vinden we jullie feedback erg belangrijk. We horen graag jullie bevindingen van de game (klachten, verbeterpunten, bugs of nieuwe ideeën). Alle feedback is welkom! 

Dank!! Het VW Team.

👉 Ga hier naar tiptopper! 👈 

De TipTopper game: groot succes én meer op komst!
    Maak favoriet

BINGOAL : vind u dit niet wat te ver gaan?

beste, ik wou mijn wed-winst ophalen...maar dit gaat ( uiteraard) niet echt simpel...ik schrik soms wel,wat ze soms durven te vragen...(ik herinner mij nog dat een goksite mij vroeg om klevertje van mijn vakbond te bezorgen,maar weet niet meer om welke site het ging)...ik ben er volledig mee akkoord dat ze uit voorzorg,wat info willen over jou...ikzelf ,vind dit wat te ver gaan,wat BINGOAL mij vraagt...wat vinden jullie ervan???

Maak favoriet

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
    27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
    De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
    De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
    Kan dit gefixt worden?

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
  • Nieuwe onderwerpen

Maak favoriet

Maak favoriet

beste, ik wou mijn wed-winst ophalen...maar dit gaat ( uiteraard) niet echt simpel...ik schrik soms wel,wat ze soms durven te vragen...(ik herinner mij nog dat een goksite mij vroeg om klevertje van mijn vakbond te bezorgen,maar weet niet meer om welke site het ging)...ik ben er volledig mee akkoord dat ze uit voorzorg,wat info willen over jou...ikzelf ,vind dit wat te ver gaan,wat BINGOAL mij vraagt...wat vinden jullie ervan???

Maak favoriet

Funbets

Deel hier jullie geslaagde funbets! Ben heel benieuwd waar jullie allemaal mee komen. Ik zal aftrappen.

Gister een funbetje gedaan op de Champions League. Voor mij enige twijfelgeval was Atletcio - Bayer Leverkusen. Het ging over en weer en stond lang 2-2, totdat de scheids in de 96e minuut een discutabele penalty gaf. Ik dacht dat mijn funbetje over was maar de penal werd gehouden en de rebound werd op de lat gekopt waardoor Atletico uit de Champions League ligt.

Funbets
    Maak favoriet

Weddenschap Standard-Anderlecht bij napoleon games, geen geld terug voor Anderlecht

De wedstrijd is gestaakt. Volgens de regels krijg je dan het geld van de inzet terug. Dit hebben de bookmakers ook gedaan, maar bij napoleon niet. Het reglement van napoleon zegt toch: Als een evenement wordt afgebroken en opnieuw zal worden gespeeld, worden alle weddenschappen

die voor de eerste wedstrijd zijn geplaatst en niet konden worden afgehandeld vóór het stopzetten van

de eerste wedstrijd ongeldig verklaard, ongeacht of en wanneer de wedstrijd hervat wordt.

Wat denken jullie hiervan?

Weddenschap Standard-Anderlecht bij napoleon games, geen geld terug voor Anderlecht
    Maak favoriet

Standard-Anderlecht napoleon games, scoore, unibet

Deze match werd gestaakt en toch verwerkt door de bookmakers. Normaal krijg je dan toch de inzet terug op Anderlecht volgens hun reglement.

'Als een evenement wordt afgebroken en opnieuw zal worden gespeeld, worden alle weddenschappen die voor de eerste wedstrijd zijn geplaatst en niet konden worden afgehandeld vóór het stopzetten van de eerste wedstrijd ongeldig verklaard, ongeacht of en wanneer de wedstrijd hervat wordt.'

Bij andere bookmakers krijg je wel de inzet terug.

Nog iemand ervaring hiermee?

Standard-Anderlecht napoleon games, scoore, unibet

Onze moderators