Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Hulp voor een vriend

Dag allemaal,


Een vriend van me contacteerde me vandaag. Hij had vandaag geld gezet op de vriendschappelijke voetbalwedstrijd tussen twee Australische clubs: Rochedale - Queensland Lions, meer bepaald dat er minder dan 1,5 goals zouden vallen tussen minuut 60 en minuut 75. In de 73ste minuut is er een goal gevallen, gevolgd door nog een goal in de 76ste minuut.


Normaal gezien had hij deze weddenschap dus gewonnen, zo geeft bv. ook soccerstand dit aan. Echter heeft Bwin deze weddenschap fout gekeurd. Hierop is hij de chat in gedoken om dit recht te laten zetten, maar Bwin geeft aan dat de tweede goal in minuut 75 is gevallen en niet in minuut 76. Hij dient nu zelf met informatie over de brug te komen van een officiële bron (bv. clubwebsite) dat de goal daadwerkelijk in minuut 76 is gevallen.


Nu heeft hij al gezocht op internet en ik heb vanavond ook al zitten zoeken, maar we vinden nergens een officiële bron die deze match met de minuten van de goals vermeldt.


Heeft iemand een idee waar je die info kan terugvinden? Let wel, het moet een officiële site zijn, dus livescore, soccerstand enz. gelden niet. Is er misschien een site waar je deze match kan herbekijken? Dit zou volgens mij namelijk ook geldig moeten zijn.


Alvast bedankt voor de hulp!


PS: het is echt voor een vriend dat ik dit vraag. Dit is niet zo'n geval waarbij iemand niet durft te zeggen dat hij zelf zo'n weddenschap heeft geplaatst en daarom beweert dat het 'voor een vriend' is. Zelf zet ik nooit op dit type weddenschappen en al zeker niet op een vriendenmatch aan de andere kant van de wereld ;-)

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hypnotist86
Country flaghypnotist86 in 29-01-2021 20:00 Overige sporten en evenementen
in 29-01-2021 20:00 Overige sporten en evenementen
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Heeft hij "live" gezien dat er gescoord werd in minuut 76 want verschillende sites geven gewoon minuut 75 aan.

0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

Vervelende case altijd. Heb je de algemene voorwaarden van Bwin al nagekeken?


Ik interpreteer deze weddenschap zo dat alle doelpunten tussen minuut 60:00 en 74:59 meetellen. Minuut 75 is dus eigenlijk de ‘76ste’ minuut. Maar goed, een communicatiestoornis is snel geboren. De Tc’s zullen vast enige uitkomst bieden waar je staat.


Je zou nog contact met beide clubs op kunnen nemen met de wedstrijd statistieken. Ideetje?

0 Vind ik leuk's

Heb 2 Australische bloggers een pm gestuurd .Nu afwachten of ze mij iets kunnen geven ?

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Lijkt op een nieuwe tactiek van de bookies. Ze weten dat het archiveren van de stats van zulke sullige clubs niet tot nauwelijks plaatsvindt dus gaan ze zeggen dat de goals op een ander tijdstip plaatsvonden dan op bepaalde scoorsites staat aangegeven.


Als je ertegen protesteert zeggen ze dat je dus OFFICIELE clubsite stats moet tonen die er niet zijn.


Des te meer een reden om niet op die amateurclubs te spelen.

1 Vind ik leuk's

Volgens mij heeft hij de match of de tussenstand live op Bwin gevolgd, maar ben niet zeker. Bwin geeft alleszins aan dat ze proberen om live scores aan te bieden, maar aanraden om niet o.b.v. hun scores weddenschappen te plaatsen. Hun live wedden is er voornamelijk om de wedstrijd live te volgen. Nogal een warrige uitleg...



0 Vind ik leuk's

Volgens mijn vriend zou de goal gevallen zijn op minuut 75 en 30 seconden, zou dus duidelijk de 76ste minuut moeten zijn, als dit klopt.


Ik heb de sites van beide clubs al geraadpleegd, maar voorlopig staat hier niets van deze wedstrijd op. Hopelijk komt er alsnog een verslag of iets dergelijks de komende dagen.

0 Vind ik leuk's

Alvast bedankt, Boem. Zou heel fijn zijn als zij zouden kunnen helpen!

0 Vind ik leuk's


Alleen de titel 'hulp voor een vriend' ..... 😁 ............ aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah aah

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

0 Vind ik leuk's

Ik snap je argwaan, Caantjes, maar zoals ik al aangaf is dit ééécht voor een vriend :-) Als het voor mezelf zou zijn, zou ik het ook gewoon zeggen.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.