Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Snelle uitbetaling Unibet

Hoi, ik speel normaal gesproken op Bwin. Voor de verandering heb ik via Unibet een paar dagen geleden gespeelt. Leuk bedrag gewonnen, gelijk laten uitbetalen naar mijn bank, ik was verbaasd dat het geld gelijk op mijn bankrekening stond. Is dit altijd zo bij Unibet? :)

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kingtarik
Country flagkingtarik in 26-03-2020 14:16 Overige sporten en evenementen
in 26-03-2020 14:16 Overige sporten en evenementen
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Yes, bij mij wel. Via Trustly gaat het veelal erg snel, al kan het natuurlijk zijn dat er een storing gaande is. Skrill en Neteller gaat overigens nog sneller en kun je dus gemakkelijk met meerdere bookmakers aan de slag.

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Unibet is snel, vaak binnen 24 uur inderdaad. Daar kunnen andere bookmakers een voorbeeld aan nemen.

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Heb het soms al binnen 2 uur binnen. Top geregeld!

3 Vind ik leuk's

Vaker bij Unibet wedden dan! Bij Bwin hebben ze nog een optie wanneer je het geld naar je bank hebt gestuurd, dat je het alsnog (direct) kan terugstorten (op je Bwin account) heel irritant en duurt vaak een paar dagen voordat ik het geld op mijn bankrekening gestort krijg...


1 Vind ik leuk's

Ik heb zojuist een account aangemaakt bij 888 sport, zijn zij ook snel met uitbetalen?


Is er ergens een lijst met bookmakers hoe snel ze uitbetalen?

2 Vind ik leuk's

Als je uit kan betalen via trustly gaat het vaak wel snel. Bij Leovegas staat mijn record op ongeveer een uur.

2 Vind ik leuk's

Kingtarik Daarom heb ik mijn account bij bwin opgezegd. Had er echt genoeg van. Uitbetalen duurt daar echt een par dagen en tot die tijd kan je inderdaad 'reverse withdrawal' doen. Ik hou het lekker bij Leovegas, Unibet, Simplebet & Speedybet. Die betalen allemaal uit via trustly en dan heb je het dezelfde dag op je rekening.

2 Vind ik leuk's

Ik heb zojuist ondervonden dat je ook op Bwin via Trustly je geld kan laten uitbetalen. Even uitgeprobeerd, binnen een uurtje uitbetaalt gekregen.


Ik ben een VIP member en kan via de live chat een snellere proces aanvragen voor mijn betalingen, zo verdwijnt ook die vervelende “reverse withdrawal”.

0 Vind ik leuk's
Op di. mrt.. 2020, 23:28 schreef kingtarik:

Ik heb zojuist ondervonden dat je ook op Bwin via Trustly je geld kan laten uitbetalen. Even uitgeprobeerd, binnen een uurtje uitbetaalt gekregen.


Ik ben een VIP member en kan via de live chat een snellere proces aanvragen voor mijn betalingen, zo verdwijnt ook die vervelende “reverse withdrawal”.

oke. Bij Leovegas kan je dit ook gewoon vragen in de chat, dan wordt er ook direct geprocessed.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.