Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennis - Australian Open 2009

Omdat er in het algemene Tennis topic al een groot aantal tips voor de Australian open werden genoemd denk ik dat het slim is om hier een apart topic voor te openen.

justus3000 & motje82 hebben er verstand van. Ik hoop dan ook dat ze zelf hun eigen voorspellingen hier willen plaatsen.

Gr. Marco
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar marco1964
Country flagmarco1964 in 21-01-2010 12:37 Overige sporten en evenementen
in 21-01-2010 12:37 Overige sporten en evenementen
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik ben benieuwd, Tennis is leuk, heb er alleen weinig verstand van. Ben benieuwd naar de lijstjes van Justus en Motje82.

Kom maar door met de voorspellingen...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb maar 2 tips
En dat is wedden op Wawrinka tegen Cilic (die 5 sets nodig had tegen onbekende speler)
En wedden op Karlovic (die heeft me nog nooit teleurgesteld :) )
En als je wat geld over hebt, zou ik wedden op Baltacha (tegen Safina) (die staat tegen 8 tegen 1 ofzo) en ze is ferm bezig
0 Vind ik leuk's
Ga vannacht denk ik voor;
Baltacha - Safina. Safina (1,08)
Roddick - Lopez. Roddick (1,10)
Mayer - Del Potro. Del Potro (1,09)
Kohlschreiber - Nadal. Nadal (1,04)
Murray - Serra. Murray (1,02)
Isner - Monfils. Monfils (1,40)
Clijsters - Petrova. Clijsters (1,10)
En misschien; Henin - Kleybanova. Henin (1,11)

Graag suggesties over do's of dont's?
0 Vind ik leuk's
[quote]Ga vannacht denk ik voor;
Murray - Serra. Murray (1,02)
Graag suggesties over do's of dont's?

Normaal gesproken zou ik nooit voor dit soort weddenschappen gaan. Het risico is te groot en de opbrengst veel te laag. Murray kan geblesseerd raken of z'n dag niet hebben. Ik zou deze dus iig laten schieten.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Jaa zit wat in, maar Murray verliest niet.200% zeker ;-)
0 Vind ik leuk's
bij tennis is het vaak cumulatief: vele kleintjes maken een groot, maar vanaf derde ronde komen er al vaker verrassingen voor
0 Vind ik leuk's
ik vind tennis wel leuk, hoop wel dat de qouteringen ook leuk zijn. want meestal is het al zeker wie gaat winnen
0 Vind ik leuk's
Ja, daar zijn de quotes ook op gebaseerd, helaas ;-)

[quote]Jaa zit wat in, maar Murray verliest niet.200% zeker ;-)
Echt?

[quote]bij tennis is het vaak cumulatief: vele kleintjes maken een groot, maar vanaf derde ronde komen er al vaker verrassingen voor
Dus eigenlijk moet je meer spelen op de eerste rondes van een toernooi en later wat meer gas terugnemen?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Dit misschien interessant voor iemand:

Uw duurproef met 50 weddenschappen (nog beschikbaar tot 31januari 2010):
1. Log in met uw gebruikersnaam!
2. Geeft u tot 31 januari 2010 nog op voor de Down Under Trophy.
3. Plaats minstens 50 weddenschappen bij de Australian Open en incasseer als winnaar maximaal € 10.000,-. Voor de plaatsen 2 tot 100 lonkt restitutie van maximaal € 1.000,-!

Ga naar Bwin voor meer info
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Hmm Murray wel gewonnen! ;-) Alleen Clijsters heeft flinke klop gekregen! En Monfils ook verloren helaas
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.