Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met UFC Fight Pass

Iemand ervaring met de UFC Fight Pass? Heb er vorige week eentje op proef genomen maar bleek dat ik live enkel de preliminary fights kon zien. De main card gevechten en de main event Nunes Shevchenko was nog steeds pay per view. Dacht dat ik die ook kon zien want voor soort gevechten doe je het uiteindelijk. Is het dan niet beter die fight pass te annuleren en gewoon die ppv te betalen als er iets tussen zit dat je wil zien. Heb hier totaal geen ervaring mee. Andere mensen hier misschien wel? Graag wat meer uitleg hierover. Thx

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar meireke
Country flagmeireke in 14-09-2017 02:05 Overige sporten en evenementen
in 14-09-2017 02:05 Overige sporten en evenementen
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Bovenstaande ging niet zo goed geloof ik, maar hier nogmaals mijn antwoord:

Gaat het je specifiek om de prelims? De meeste main events en main cards zend fox Sports namelijk uit op het internationale kanaal. Ik heb namelijk een keer gelezen dat de UFC Fight pass niet in Nederland bekeken kan worden. Deze is alleen geldig voor een aantal landen en daar valt Nederland niet onder. Dus als het in dat geval zou ik een Fox sport abonnement of een foxsports go abonnement adviseren.  Je kunt dus wel betalen voor de deze Fight pass, maar vervolgens niet kijken geloof ik. 

Conclusie: UFC Fight pas kan niet in Nederland worden bekeken, main events zend fox Sports uit, voor prelims zou ik (en persoonlijk doe ik dat altijd) een aantal uur na het event via de site van mma-core de gevechten terug kijken, als het je daar tenminste om te doen is. 

0 Vind ik leuk's
Onderschatting is dodelijk!

Ik ben Belg. Kan ik me dan ook abonneren op fox sports?

0 Vind ik leuk's

Tuurlijk jonge

 

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.