Wedden op IJshockey
Dit forumtopic is bedoeld om vragen ,tips, ervaringen en afgesloten weddenschappen van Ijshockey te posten. Vind via deze link nog meer info over wedden op ijshockey.
10-10-2009 15:50 in Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Pelicans Lahti - Vaasan Sport (y)
Pelicans -1.5, odds 1.75 @ Betsson
8 / 10
Koovee - RoKi (n)
Roki -0.5, odds @ 1.80 @ Centrebet
8 / 10
HCK - Hokki (y)
Hokki -0.5, odds @ 1.85 @ Centrebet
8 / 10
Pelicans -1.5, odds 1.75 @ Betsson
8 / 10
Koovee - RoKi (n)
Roki -0.5, odds @ 1.80 @ Centrebet
8 / 10
HCK - Hokki (y)
Hokki -0.5, odds @ 1.85 @ Centrebet
8 / 10
Lulea - Djurgardens
Under 4.5, odds 2.00 @ Gamebookers
6 / 10
FT 3 - 3 (n)
Under 4.5, odds 2.00 @ Gamebookers
6 / 10
FT 3 - 3 (n)
Nog wat tips voor de komende dagen Aduard op het gebied van ijshockey, ben steeds te laat om met je mee te doen.
Thanks;)
Thanks;)
tommyquite:
Nog wat tips voor de komende dagen Aduard op het gebied van ijshockey, ben steeds te laat om met je mee te doen.
Thanks;)
Thanks;)
Ik zal het wel even aanzien per dag. Jullie zouden het niet zeggen, maar ik heb ook nog een gewoon leven. :p Heb nu las-ogen van een dag voetbal kijken terwijl ik geen enkele mogelijkheid vond voor live wedden. :)
aduard:
Ik zal het wel even aanzien per dag. Jullie zouden het niet zeggen, maar ik heb ook nog een gewoon leven. :p Heb nu las-ogen van een dag voetbal kijken terwijl ik geen enkele mogelijkheid vond voor live wedden. :)
tommyquite:
Thanks;)
Thanks;)
Helemaal begrijpelijk Aduard, we merken vanzelf als je weer eens tijd ziet om wat goede tips te plaatsen! ;) Alvast bedankt voor voorgaande tips in ieder geval!
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
IFK Helsinki - Jokerit
Under 4.5, odds 2.00 @ Expekt
8 / 10
FT 2 - 1 (y)
Under 4.5, odds 2.00 @ Expekt
8 / 10
FT 2 - 1 (y)
Haha snap ik Aduard, oke die speel ik mee.
Merci;)
Merci;)
Bedankt Aduard die is binnen, whats next (h)
Hij was weer fijn idd, heb ook meegespeeld...troon voor aduard graag ;)
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Hij was weer fijn idd, heb ook meegespeeld...troon voor aduard graag ;)