Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op paardenraces

In dit forum topic over wedden op paarden zal ik dagelijks wat tips posten.

Vandaag heb ik in elk geval winst gemaakt ik had in totaal 10 euro ingezet en 28,40 gewonnen + de 4 euro inzet van de 2 winstgevende weddenschappen =32,40.
Al deze 5 Paardenrennen weddenschappen had ik afgesloten bij Betfair. Omdat die vanmiddag erg voordelige odds voor veel paardenrennen bets.
Morgen zal wat tips gaan plaatsen ook zal ik zelf in gaan zetten en de uitslagen hier weer posten.

Horse Racing / Sedge 28th Apr : 3m4f Hcap Chs 28-apr-09 19:20 28-apr-09 19:30 -2,00
Horse Racing / Nott 28th Apr : 1m2f Hcap 28-apr-09 19:05 28-apr-09 19:10 27,80
Horse Racing / Sedge 28th Apr : 2m4f Sell Hrd 28-apr-09 18:20 28-apr-09 18:29 -2,00
Horse Racing / Punch 28th Apr : 2m Grd1 Chs 28-apr-09 18:05 28-apr-09 18:14 0,60
Horse Racing / Ling 28th Apr : 7f Hcap 28-apr-09 16:50 28-apr-09 16:55 -2,00
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 28-04-2009 20:48 Overige sporten en evenementen
in 28-04-2009 20:48 Overige sporten en evenementen
124 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op zich als je er echt in verdiept en alles volgt schijnt er echt veel winst te halen meer dan als bij voetbal. Alleen om alles bij te houden over paardenraces en voetbal is me teveel werk. Wat ik wel kan doen is van online-betting-guide.co.uk de tips van de beste paarden wedders in dit forum zetten en dat een tijdlang gaan volgen om te kijken of het winstgevend is.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Morgen zaterdag 12 februari raced het paard MARSHLAND op SOLVALLA in Zweden. Een absolute banker! Het betreft race nummer 7. Het nummer van het paard is 1. Tien paarden racen. Afsluiten weddenschappen bij RUNNERZ.nl of de sigarenboer op de hoek. Het betreft een pool. Uitkering als het paard wint schat ik op EUR 1.50. Een plaatsweddenschap verdient aanbeveling. Als het paard bij de eerste drie eindigt schat ik een uitkering in van minimaal EUR 1.20. Het paard wordt getipt door veel prominenten in Zweden. Gigantische omzetten! Zweedse site is ATG (Engelse tekst). Good luck!
0 Vind ik leuk's
leuk om te zien dat er meerdere mensen van paardenraces houden!
Ik handel op betfair in de races terwijl deze gelopen worden... Mijn doe is van mijn 50 euro 1000 te maken in niet al te lange tijd...
Mijn dagelijkse bezigheden zijn te volgen op voetbalwedden.
Ik heb ook een filmpje gemaakt van wat ik doe tijdens zo'n race (voor de geinteresseerden)
:d
0 Vind ik leuk's
mooie site, ben benieuwd of dat je de 1000 gaat halen :p
0 Vind ik leuk's
Helaas ;-)
0 Vind ik leuk's
Vandaag zag ik enkele live paardenraces op Unibet!
Nu weet ik dat Unibet sponsor is geworden bij het aankomende seizoen in Windsor, maar als ik nieuwe paardenraces zoek krijg ik geen resultaten te zien.
Is, en zo ja HOE, kan ik als Nederlander betten op horse racing op Unibet?
Lijkt me geweldig om daar op te kunnen betten op de viervoeters :)
0 Vind ik leuk's
Ik zou kijken wanneer de races bij Windsor zijn, dit kan natuurlijk ook via de live calendar van Unibet. Gaat waarschijnlijk 10 minuten voor aanvang open, eerder wedden doet Unibet blijkbaar niet aan.
Hoe je precies de winnaar moet kiezen is mij ook nog lastig. Weet dat je moet kijken naar de vorm van het paard, de jockey, de soort race, de lengte van de baan, het weer, de kwaliteit van het gras etcetera etcetera. Nu zijn er natuurlijk altijd een heleboel mensen die dat doen dus zou zoeken naar tips van ervaren mensen
Zelf heb ik ook een account op Runnerz.nl, hebben veel meer opties bij paardenraces dan Unibet zoals plaatsing (jouw paard eindigt top 3) of trio's (de top 3 goed voorspellen, meestal giga odds)
0 Vind ik leuk's
@piraat:
thanks voor de reactie. Ik denk dat ze enkel live aanbieden idd, maar wel jammer dat ze dat dan alleen bij die uit Windsor doen. Ik wil een aanbod zoals op Betfair! Ik wed nu al enkele maanden op paarden en gelukkig heb ik een prima profit dankzij een paid tipper uit het vuur weten te slepen.
Er zijn inderdaad genoeg variabelen waar je rekening mee moet houden! Bij greyhounds ligt dit iets minder complex, maar lijkt het soms wel op roulette als het beestje slecht uit zijn hokje komt.
Ik hoop dat Unibet zijn horse racing aanbod vergroot zodat ik vaker gebruik kan maken van hun fouten (free money)! :D
Net als vandaag 1x (odd stond nog op 2.10 terwijl die bij Betfair al gekelderd was naar 1.20 (sprinten naar de finish), en daarmee met 30 euro inzet nog een slaatje eruit wist te slaan).
0 Vind ik leuk's
Iemand ervaring met Paardenrennen op Bwin. Dat is namelijk Virtual Racing?
0 Vind ik leuk's
Hallo fellow horse racing betters,
Ik heb denk ik een goede paid tipper gevonden die ik wel wil volgen. Als iemand interesse heeft om mee te spelen/de abonnementskosten te delen, laat het me maar weten, in dit topic of via de pm.
Groet,
Futre
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.