Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Tennis: Australian Open 2023

Komt er nog een algehele voorbeschouwing vanuit VW?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jay1
Country flagjay1 in 15-01-2023 14:05 Overige sporten en evenementen
in 15-01-2023 14:05 Overige sporten en evenementen
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Wedtip voor morgen: Kwon vs Eubanks. Kwon heeft deze week het ATP toernooi van Adelaide op zijn naam geschreven. Een knappe prestatie wat hem tevens veel energie heeft gekost. De laatste 2 wedstrijden waren pittig, een fysieke aanslag op zijn lichaam. Hij heeft slechts 1,5 dag om te herstellen voor zijn volgende wedstrijd, een best of 5 wedstrijd wel te verstaan. Daarnaast is het voor toernooiwinnaars soms lastig om een nieuw toernooi met dezelfde intensiteit en kwaliteit te starten. Daarom verwacht ik dat Eubanks een goede kans maakt. Tips: Eubanks +1.5 sets (medium stake) en Eubanks to win (low stake)

1 Vind ik leuk's

Probeer in de 1e rondes van een grand slam altijd te gokken op een stunt van de underdog. wedtips voor morgen: Muchova vs Collins. Muchova +1.5 sets (medium stake) en Muchova to win (low stake). Collins moet een finaleplaats verdedigen en maakte geen sterke indruk in de 1e ronde; bibberend naar ronde 2. Muchova won haar 1e ronde gemakkelijk en is klaar om terug te keren in de top 50 na een zware blessure. Korda vs Watanuki: Watanuki + 1.5 sets (medium stake) en Watanuki to win (low stake). Watanuki zet zijn reeks door vanuit de qualli. Overtuigende overwinning op Rinderknech in ronde 1; wellicht klaar om te stunten? Korda is ook in vorm, dit kan een lange, slopende match gaan worden. Evt kan +35.5 games ook een goede play zijn

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.