Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2014)

Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1

Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.

Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65

Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.

Robert Gesink top 3 @5,00

Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.

Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35

Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.

Simon Gerrans top 3 @2,20

Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.

Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:

José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.

Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagchefspijker
20-01-2014 13:17 in Overige sporten en evenementen
5237 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Gallopin voor Gerrans en Rojas voor Hushovd is binnen (y)
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Kuuut. OPQS gaat toch winnen. Dat verneukt m'n tijdritbets goed, Movistar zat wel keurig voor Sky.
1 OPQS 20'13, 2 Orica 20'24, 3 Movistar 20'31, 4 Tinkoff 20'37, 5 Cannondale 20'39, 6 Sky 20'40, 7 Lotto 20'41, 8 Trek 20'49, 9 Belkin 20'50, 10 FDJ 20'56, 11 BMC 21'00, 12 IAM 21'03, 13 AG2R 21'06, 14 NetApp 21'06, 15 Lampre 21'06, 16 Astana 21'07, 17 Giant 21'08, 18 Garmin 21'17, 19 Katusha 21'19, 20 Bardiani 21'30, 21 MTN 21'32, 22 Europcar 21'44
0 Vind ik leuk's
Movistar top 3 goed en OPQS winst goed (y)
Parijs-Nice ging alleen niet zo best, had low stake op Geraint Thomas helaas
Morgen is weer een lastige etappe in Parijs-Nice en ik speel Degenkolb als winnaar met een lage inzet, want de klim met top op 13 km van de finish is geen lievertje en geeft aanvallers een reële kans om het vanaf de top tot de finish te redden. (als de quote een beetje aanvaardbaar is)
In Tirreno-Adriatico speel ik Kittel als winnaar, omdat het hoofddoel voor OPQS het klassement is en Kittel wel alle manschappen tot zijn beschikking heeft. Ook Greipel heeft dat, maar ik zie Kittel toch als de snellere van Cavendish en Greipel
0 Vind ik leuk's
Cavendish heeft ook wel een lekkere trein natuurlijk en maakte wel een ijzersterke indruk in de laatste meters van de TTT. Even de quoteringen afwachten.
Waar kon je trouwens inzetten op podium bij de TTT? Die mogelijkheid was er bij Unibet toch helemaal niet?
0 Vind ik leuk's
Ik had gewoon bij Unibet Movistar 1-3 gespeeld, quote 1.60. Niet denderend hoog, maar wel goed haalbaar
0 Vind ik leuk's
Ah dan zullen ze die later wel toegevoegd hebben waarna ik niet meer gekeken heb.
0 Vind ik leuk's
Speel voor Tirreno morgen:
Peter Sagan eindigt voor Daniele Bennati @1,40
Mark Cavendish eindigt voor Sacha Modolo @1,45
Sam Bennett eindigt voor Jacopo Guarnieri @1,72
Gezamenlijk x3,49
Ritzege Mark Cavendish @4,75
Kittel is slechts 2,25, vind ik Cavendish toch interessanter om te spelen. Greipel zelfde quotering als Cavendish, maar komt normaal gesproken tekort tegen die twee.
0 Vind ik leuk's
Daar ga ik het risico inderdaad niet mee nemen... Die van Cavendish is wel erg mooi, maar laat ik ook liggen
Ik vind je combo wel erg mooi, wel duidelijk dat het risico zit op Bennett-Guarnieri, maar wel goed haalbaar als er niets geks gebeurt in de massasprint
Paris-Nice
Helaas is de quote van Degenkolb (@2.85) ook niet meer aantrekkelijk. Unibet is vergeten (of hij moet niet meer van start gaan) om Rojas bij de kanshebbers voor ritwinst te zetten. Jammer, want ik wilde hem zetten op top 3 voor deze etappe. Misschien dat het nog wordt gecorrigeerd. Een andere optie voor top 3 is wellicht Kristoff (Odd: 6.00). Aangezien dit parkoers wat moeilijker is, heb je een goede kans dat de Noor nu wel richting het podium gaat.
Tirreno-Adriatico
Deze vind ik ook nog wel aantrekkelijk voor een lage inzet: Modolo - Demare @2.08
Evenals een podiumplaats voor Peter Sagan @4.50
Sagan is een van de beste stuurlui van het peloton en weet zich in een massasprint altijd goed te positioneren. Hij zal in dit deelnemersveld niet winnen, maar ik zie hem wel op slinkse wijze naar een derde plaats spurten, omdat bijna nooit iedereen goed aan het sprinten toe komt. Oftewel, de podiumplaatsen voor Cavendish, Greipel en Kittel staan niet bij voorbaat vast.
0 Vind ik leuk's
Misschien zie ik het helemaal verkeerd maar een Bouhanni en een Boonen gaan in Parijs-Nice toch helemaal niet meespelen om de dagoverwinning?
Of overschat ik de moeilijkheid van deze rit?
0 Vind ik leuk's
Ligt er een beetje aan hoe er gekoerst gaat worden. Ik zie een Movistar (Rojas), Orica (Matthews) oa wel het tempo omhoog trekken. Dan worden die mannen waarschijnlijk wel gelost ja. Helaas heeft Unibet enkel h2h's met klassementsmannen vandaag. Aan dat 'gokwerk' ga ik me niet wagen. Ik heb nog wel wat gezet op Matthews top 3 x2,40.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.