Wedden op wielrennen 2018
In de nacht van maandag op dinsdag begint een nieuw seizoen. Er staan twee voorbeschouwingen online.
https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwingen/wielrennen/tour-down-under-algemeen-klassement-16-01-2018
https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwingen/wielrennen/tour-down-under-etappe-1-16-01-2018
Fraile tweede, paar centimeter te weinig. Helaas.
Sagan in de gaten gehouden vandaag ... Hij zal de man zijn dat milan sanremo wint. x3.50 is een leuke voor hem te nemen. Want zijn vormcurve gaat dag per dag omhoog
Tirreno-Adriatico etappe 6:
Kittel voor Gaviria @ 2.2 (medium) - Ondanks zijn zege in de 2e etappe is Kittel blijkbaar opnieuw de underdog. Voor mij onterecht, maar ik ga ook niet overdrijven in inzet want zijn conditie is nog een vraagteken
Tirreno-Adriatico etappe 6:
Kittel voor Gaviria @ 2.2 (medium) - Ondanks zijn zege in de 2e etappe is Kittel blijkbaar opnieuw de underdog. Voor mij onterecht, maar ik ga ook niet overdrijven in inzet want zijn conditie is nog een vraagteken
Is kittel intrenciek de snelste sprinter in de peleton?
Sagan niet afvlakken lijkt me!
Futre, wie denk jij dat vandaag met de zege gaat lopen?
Ja, Kittel is op zich wel de snelste. Vandaag geef ik Gavria alleen meer kans, met die technische finale.
Ja, Kittel is op zich wel de snelste. Vandaag geef ik Gavria alleen meer kans, met die technische finale.
Dus Gavaria live nemen?
Ja kun je doen. Alleen de odds zijn niet echt spectaculair.
Gaviria gevallen. Gaat dus niet winnen.
MSR:
Gilbert voor van avermaet 1.80
viviani voor demare 1.85
colbrelli voor matthews 1.60
leuke combi voor straks!
extra tip: genk 1x in de bekerfinale tegen standard luik
en als winnaar geef ik viviani inderdaad een redelijke kans. X15. Futre deelt die mening precies ;-)
MSR:
viviani voor demare 1.859
colbrelli voor matthews 1.
leuke combi voor straks!
en als winnaar geef ik viviani inderdaad een redelijke kans. X15. Futre deelt die mening precies ;-)
Gilbert voor van avermaet 1.80 ng 1.90
viviani voor demare 1.85 ng 1.80
colbrelli voor matthews 1.60 ng 1.55
haal je die odds van NG/UB?
ik kreeg by NG 2 freebets
heb Viviani 50€@11 nu staat hy @12
Lutsenko 5€@67
Futre's tips
MSR:
viviani voor demare 1.859
colbrelli voor matthews 1.
leuke combi voor straks!
Gilbert voor van avermaet 1.80 ng 1.90
viviani voor demare 1.85 ng 1.80
colbrelli voor matthews 1.60 ng 1.55
haal je die odds van NG/UB?
ik kreeg by NG 2 freebets
heb Viviani 50€@11 nu staat hy @12
Lutsenko 5€@67
Futre's tips
Ik speel altijd op bingoal.be ... Daar kan je live ook nog uitpakken als het moet ;-)))