Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen: Vuelta 2020


De Vuelta is al enkele dagen onderweg. Toch even een topic waar iedereen zijn zegje kan doen.

In de eerste week zijn al meerdere zware etappes geweest. Roglic heeft zijn favorietenstatus al waargemaakt en rijdt in het rood. Tom staat al op behoorlijke achterstand maar die kan daarom goed als knecht een rol spelen. Ook Sepp Kuss is een sterke kracht. Naast Jumbo is ook hier Ineos weer een sterk team. Ik zie Carapaz nog wel een mooi klassement rijden. Froome is wel kopman, maar heeft niet meer de benen om een hele ronde sterk te zijn.

Veel kijk- en wedplezier, nog meer wedden op wielrennen? klik hier.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar caantjes
Country flagcaantjes in 24-10-2020 05:58 Overige sporten en evenementen
in 24-10-2020 05:58 Overige sporten en evenementen
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Vandaag staan alle seinen op een vlucht. Het is te zwaar voor sprinters, en het klassement gaat vandaag denk ik geen strijd leveren omdat het weer te licht is. Ik heb Valgren gekozen als outsider die een vlucht kan winnen. Betfair gaf me daar 36 voor. Verder wordt het live spelen, maar met een half oog want de Giro wordt vandaag beslist in de laatste zware etappe.

2 Vind ik leuk's
KK-AA-KK


Vandaag weer een heuvelachtig terrein met een stevige klim die tweemaal terugkomt. De laatste keer vrij dicht voor de finish. Het lijkt meer geschikt voor vluchters. Ik heb een gokje op Tim Wellens (Lotto) Hij staat ook 2.2 in de match up versus Fraille (Astana).

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Ik voorspel dat er vandaag niemand gaat winnen;). Voor morgen:


Naast Wellens, kunnen er ook mensen als G Martin (@23 staat al op 7 minuten en staat kort in het bergklassement) of mannen als Costa (17 dus relatief lage odd) / Woods (21) verwacht worden.


Outsiders moet je ook altijd met een eurootje spelen:

  • Poels @ 81
  • Herrada @ 201
1 Vind ik leuk's

Woods! Knap hoor!

0 Vind ik leuk's


Voor Wellens was het helaas een bergje te ver. Fraille zat er wel bij. Congrats Woods

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.