Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: trap-er-niet-in

In dit topic zal ik zo nu en dan wat tips plaatsen.


Heerenveen-PSV: PSV most corners @1.72

Psv gaat zondag op bezoek bij Heerenveen. De thuisploeg zakt erg in en gokt vooral op de counter.

Verwacht dat PSV veelvuldig de bal gaat hebben en voornamelijk op de helft van Heerenveen te vinden is.

Met de opkomende backs Max en Dumfries hebben ze een extra wapen wat lastig af te stoppen is.

Dit moet haast wel leiden tot een hoop corners. Je ziet het ook wel terug in de statistieken van de wedstrijden van de Friezen:

Heerenveen-Willem II > Willem II 10 corners

Heerenveen-VVV > VVV 5 corners

Heerenveen-Emmen > Emmen 8 corners

Heerenveen-AZ > AZ 10 corners


Enkele andere uitschieters: Fortuna, Utrecht en RKC pakten respectievelijk 14, 15 en 14 corners tegen Heerenveen!!


Weddenschappen die je ook kan spelen: Psv over 5.5 corners @1.95 (risk)

Psv over 6.5 corners @ 2.80 (risk)

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar trap-er-niet-in
Country flagtrap-er-niet-in in 5-12-2020 09:34 Overige sporten en evenementen
in 5-12-2020 09:34 Overige sporten en evenementen
219 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50


Pakken we mee. Als het maar niet snel 0-1 of 0-2 wordt.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Flinke value alvast te pakken, odd is gedropt naar 1.38😱

Je kan al met winst cashen voordat de wedstrijd überhaupt begonnen is.

0 Vind ik leuk's

Heerlijke eerste winner in dit topic, PSV pakte 10 corners!


Ajax-Atalanta: over 5.5 cards @1.84

Odd is op het eerste gezicht niet heel aantrekkelijk, maar verwacht dat deze (makkelijk) gehaald wordt.

Zoals iedereen wel weet is dit een alles of niets wedstrijd voor Ajax. Ze moeten winnen terwijl Atalanta aan een punt genoeg heeft om te overwinteren.

Prima ingrediënten voor een heet potje en dus ook een hoop kaarten. Verwacht veel irritatie over en weer/opstootjes/tijdrekken, allemaal gunstig voor kaarten.

De Spanjaard Carlos del Cerro is de scheidsrechter, dat spreekt in ons voordeel want hij grijpt makkelijk naar zijn borstzak.

0 Vind ik leuk's

Goede tip! Misschien nog goed om de bookmaker er voortaan ook bij te zetten.


De over 5.5 cards kun je ook spelen bij Betway @ 1.95. Ook bij Betsson verwacht ik nog een minimale odd van 1.9

0 Vind ik leuk's

Ah, nog betere odd dus! Speel voorlopig alleen bij Unibet, Bet90 en Williamhill.



0 Vind ik leuk's


De eerste games vanavond hetzelfde recept. Brugge bij Lazio. Ze moeten ook winnen.

In de heenwedstrijd waren er 8 kaarten, en werd het 1-1.

Betfair geeft 2.1 over 5 kaarten, Unibet/888 geeft 1.91, Fastbet geeft 1.90.

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Hoppa kaartjes Ajax binnen. Gered door de rode kaart, die telt voor 2.

0 Vind ik leuk's

Maccabi-sivasspor: over 5,5 cards @1.71 (Unibet)

Zelfde verhaal als bij Ajax-atalanta, het is een rechtstreeks duel wie er doorgaat in de EL.

Ik speel ook rode kaart in deze wedstrijd @3.45

2 Vind ik leuk's

Weer binnen! Had er geen vertrouwen meer in maar ging op het laatst helemaal loco!


Ook een aantal heerlijke combo's binnen geharkt, waaronder deze odd 17,40


https://gyazo.com/b01a4ac53363e83ec1727750efe5d8f4



2 Vind ik leuk's

Jammer dat je die combo niet had gedeeld. Ik had trouwens je tip in een combo met Feyenoord over 5.4 cards, helaas heeft die het verpest. Heb je nog tips voor vanavond?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.