Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Problemen met uitbetaling bij B-bets

Goedemiddag,


Ik probeer bij bookmaker B-bets een winstbedrag uit te betalen, maar heb wat problemen met de verificatie daarvan. Paspoort etc dat lukt me wel, maar ik zit met het volgende:


- recent (not older than 2 months) bank statement visibly displaying your name, address, IBAN and date;

Please, note - all information has to be on one page. Screenshots are not accepted. The document has to be a photo of a physical statement or PDF version of a digital one.

(Kindly note that it is required for the purposes of the verification process and we could not continue without it.Please contact your bank provider so that they could assist you with such a document)


Het is zo dat ik deze bankafschriften niet meer krijg, omdat alles tegenwoordig digitaal via een app gaat.


Heeft een van jullie tips hoe ik dit kan aanpakken? Eventueel zonder tussenkomst van de bank. Wellicht is er een simpelere manier.


Ik hoor het graag!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jansend10
Country flagjansend10 in 2-05-2020 12:14 Storten, inzetten en uitbetalen
in 2-05-2020 12:14 Storten, inzetten en uitbetalen
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Je kunt bij je bank gewoon een afschrift downloaden in pdf formaat, dat is voldoende

0 Vind ik leuk's

Hoi,


ik heb 15k op b bets account en ze willen niet uitbetalen, omdat een maatje van mijn in mijn huis op zijn b bets account was ingelogd. Omdat je niet meer meerdere accounts op 1 op adres mag inloggen word mijn geld gewoon niet uitbetaald. In mijn ervaring is b bets de slechte bookmaker

0 Vind ik leuk's
Op vr. mei. 2020, 15:31 schreef mojacks:

Hoi,


ik heb 15k op b bets account en ze willen niet uitbetalen, omdat een maatje van mijn in mijn huis op zijn b bets account was ingelogd. Omdat je niet meer meerdere accounts op 1 op adres mag inloggen word mijn geld gewoon niet uitbetaald. In mijn ervaring is b bets de slechte bookmaker

Dat is knap lullig zeg. Ze hebben ondertussen mijn 1e uitbetaling verwerkt. Die heb ik binnen.


Maar nadat ik een verzoek doe, duurt het een week voor die wordt goedgekeurd.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.