Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin account geblokkeerd na opsturen legitimatiebewijs

Hallo,
Na een weddenschap op bwin gewonnen te hebben wilde ik 50 euro opnemen van de site, hierbij moest ik een fotokopie van mijn id kaart opsturen. Dit heb ik netjes gedaan. De volgende dag wilde ik inloggen en was mijn account geblokkeerd. Dit gebeurde op 15 februari. Na 5 mails te hebben gestuurd ben ik nog steeds nergens en krijg ik geen repsons van bwin.
Weet iemand hier meer over? Of kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
Dave Willemsz
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar furioussquid
Country flagfurioussquid in 23-02-2013 15:45 Storten, inzetten en uitbetalen
in 23-02-2013 15:45 Storten, inzetten en uitbetalen
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hey Dave, welkom op dit forum.
Het is erg vervelend voor je, maar was je 18 toen je je account had aangemaakt? Heb je toen vanaf jouw eigen bankrekening gestort? En nu weer naar je eigen bankrekening het geld teruggevraagd?
Ga bij jezelf na of je misschien een regel hebt overtreden, mocht dat zo zijn, dan zou ik een vriendelijke mail naar bwin sturen en alles uitleggen. Bwin blokkeerd je niet zomaar, zeker niet voor 50 euro. Het kan toeval zijn, maar vaak is het zo dat er bij mensen met deze klachten wel degelijk een reden voor blokkade is (ik zeg niet dat jij verkeerd zit, maar over het algemeen is dat zo).
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Ja ik ben 19 jaar en heb alles naar waarheid ingevuld. Ook via mijn eigen bankrekening toen 10 euro gestort.
Ik heb nog niet eens de kans gekregen om mijn geld terug te storten. Na het uploaden van mijn ID was mijn account al geblokkeerd...
In mijn mails naar bwin vraag ik ook duidelijk waarom mijn account geblokkeerd is. Maar helaas nog geen antwoord gehad. Kan dit soms weken duren? Ik krijg wel steeds een bevestiging dat de mail is ontvangen maar dat het op dit moment druk is..
0 Vind ik leuk's
Bwin is idd altijd erg traag met mails enzo, die klantenservice vind ik ronduit slecht.
Bwin zegt altijd dat het druk is, dan moeten ze gewoon meer mensen in de klantendienst doen schandalig!
Verder kan je het beste nog ff wachten, of mss hebben andere leden een beter advies..
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
Bwin is idd altijd erg traag met mails enzo, die klantenservice vind ik ronduit slecht. Bwin zegt altijd dat het druk is, dan moeten ze gewoon meer mensen in de klantendienst doen schandalig! Verder kan je het beste nog ff wachten, of mss hebben andere leden een beter advies..

Dit kan ik alleen maar beamen. De klantenservice is er de laatcte tijd niet echt beter op geworden qua snelheid maar 'geduld is een schone zaak'. Kortom, rustig even afwachten.
Laat je het even weten als je meer weet? Succes!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Daarom is het ook verstandig om eens gewoon voor de fun geld over te maken van je bookmaker rekening naar je bankrekening zodat je dat gedoe met blokkades kunt voorkomen.
0 Vind ik leuk's
Heb eerste keer id opgestuurd en ik kon erna geld overmaken. Nou wil ik weer geld overmaken na mijn rekening vraagt die weer een id heb het 2 weken geleden opgestuurd maar nog niks.
0 Vind ik leuk's
Ik heb vandaag een account aangemaakt bij bwin en een weddenschap gewonnen.
nu wilde ik me geld opvragen krijg ik dat ik me id moet opsturen...
dit heb ik dus gedaan nu druk ik een paar uur later weer op opvragen staat er nog steeds precies het zelfde.. ?
Heb alles netjes en eerlijk in gevuld.
Weet iemand misschien hoelang het duurt voordat ik me geld kan opvragen en wanneer ik bericht krijg van bwin ?
gr
0 Vind ik leuk's
berg010:
Ik heb vandaag een account aangemaakt bij bwin en een weddenschap gewonnen.
nu wilde ik me geld opvragen krijg ik dat ik me id moet opsturen...
dit heb ik dus gedaan nu druk ik een paar uur later weer op opvragen staat er nog steeds precies het zelfde.. ?
Heb alles netjes en eerlijk in gevuld.
Weet iemand misschien hoelang het duurt voordat ik me geld kan opvragen en wanneer ik bericht krijg van bwin ?
gr

Ze moeten eerst je id verifiëren voordat je geld kan opnemen, dat kan nog wel een paar dagen duren..
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Ik laat het weten , en wacht nog steeds 'geduldig ' af
0 Vind ik leuk's
En hoe is dit afgelopen?
Afgelopen week sinds heel lang nog eens gewed via bwin.be. 2 x 50 euro ingezet en 135 euro overgehouden. Dan nog eens 5 euro ingezet. Gisteren raakte ik niet op de site wegens 'maintenance'. Vandaag probeerde ik in te loggen, account geblokkeerd. Mail gestuurd etc. Ik had niet eens om uitbetaling gevraagd.
Ik lees nu allerhande verhalen over geblokkeerde accounts bij bwin enz., maar nergens de afloop van een verhaal. Komt dit uiteindelijk in orde?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.