Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin uitbetaling + details

Hallo,

Dit is mijn eerste post hier op het forum. Ik had enkele vragen ivm Bwin en de uitbetalingsmogelijkheden.

Ik heb gezien dat vrij recent ook PayPal aan de lijst is toegevoegd (dit was vroeger niet ter beschikking denk ik?). Nu ik heb wel een paypal account met enkele honderden euro's op. Maar hij is niet 'verified' en de account details zijn ook niet mijn echte gegevens. Is dit noodzakelijk bij Bwin?

Ik weet dat je met paypal kan betalen zonder dat je verified moet zijn en dus je echte gegevens niet moet intypen daar. Is dit wel noodzakelijk bij Bwin of niet? (zowel bij STORTEN als bij UITBETALEN)

P.S.: Mijn account op Bwin is gesloten (ik weet niet meer of ik dit vroeger zelf gedaan heb of het vanzelf is gekomen na een tijdje), hoelang duurt het precies voor die terug geopend wordt? Ik wil namelijk terug beginnen met gokken op Bwin, ik heb de contact form al een keertje gebruikt maar het is nu al 3 dagen en heb nog steeds geen antwoord gekregen van hun.

Thanks in advance
JohnJack
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar johnjack
Country flagjohnjack in 26-12-2009 15:35 Storten, inzetten en uitbetalen
in 26-12-2009 15:35 Storten, inzetten en uitbetalen
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.