Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Cashout Betcity

Hallo,


Bij Betcity ervaar ik het volgende. Gaat mijn inzet goed, dan verdwijnt de cashout. Gaat die fout, kan ik uitcashen. Nu zit ik een 9 fold waarvan 4 van de 9 afgerond zijn, en kan ik niet uitcashen. Bij de helpdesk word ik van het kastje naar de muur gestuurd.


Is er iets wat ik hier aan kan doen? Wanneer verschijnt de cashout knop? En wanneer niet?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Nomadic63
Country flagNomadic63 in 20-08-2022 23:46 Storten, inzetten en uitbetalen
in 20-08-2022 23:46 Storten, inzetten en uitbetalen
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

lay het bij een exchange

1 Vind ik leuk's

Wat bedoel je hiermee?

0 Vind ik leuk's

Bij circusbet hetzelfde , gister bij mij paar x goed uitgepakt maar na inzetten geen cash out mogelijkheid meer , t is puur misleiding dus pas op ermee

0 Vind ik leuk's

Tja, cash out functie is veelal een gunst of mogelijkheid en geen recht helaas.

0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

Tsja , maar dan zouden ze eigenlijk moeten vermelden van .....ook bieden we zo nu en dan de mogelijkheid tot de cash uit functie maar wel op basis van willekeur........vindt t maar vreemd zo

0 Vind ik leuk's

Tip: Je kunt heel simpel je eigen cashout creeren door het tegenovergestelde te betten. Is alleen maar beter, want bookie pakt extra marge op cashout. En door zelf tegen te betten kun je bijvoorbeeld ook een kleiner deel veilig stellen ipv alles.


Nog grotere tip: speel geen 9-folds, die zijn verliesgevend op lange termijn.



0 Vind ik leuk's

Nog even terug te komen op de cash out mogelijkheid

Ook bij bingoal gister een staaltje klasse justitie meegemaakt

Bij de match van barca boden ze tot vlak na rust de cash out aannmaar na ong 60 min trokken ze dat opeens in zomaar , moest nog 1 goal hebben voor 1800 dus zou behoorlijke cash out nog zijn , goal viel wonderbaarlijk niet maar kon niks meer ( tegenbet ik weet maar big geld he ) dus weg geld

Dit nog nooit gehad bij bv bet365 maar dit is al de 3e bookie die me dus oplicht ondanks dat ze t mogen volgens bla bla dus voor grof gokken geen bingoal als optie meer pfffff

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.