Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met muchbetter?

Heeft er iemand ervaringen met muchbetter?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Ploip31
Country flagPloip31 in 21-10-2021 16:10 Storten, inzetten en uitbetalen
in 21-10-2021 16:10 Storten, inzetten en uitbetalen
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik zelf niet, maar ik ken mensen die het gebruiken en die zijn er erg over te spreken.

0 Vind ik leuk's

Vergelijkbaar met Skrill. Enige nadeel is dat er 2.2% withdraw kosten zijn, waar Skrill een vast bedrag van €5,50 hanteert. Voor kleine bedragen is MuchBetter interessanter en voor de grotere bedragen Skrill.

0 Vind ik leuk's

Wat kan je nu eigenlijk nog doen met skrill? Niet meer storten en opnemen op goksites.

0 Vind ik leuk's

Good morning

ik gebruik muchbetter al een hele poos en heb er nooit problemen mee gehad. storten en uitbetalen gaat snel, ook de prepaykaart is erg handig..



Skrill gebruik ik ook alleen toen ik de prepayd kaart wou bestellen ( 1ste keer gratis daarna 10euro) was deze verzonden zonder juist adres.. ik kon de kaart niet blokkeren en ook geen nieuwe aanvraag doen.. heb 20 keer contact opgenomen via de mail, live chats en gebelt maar helaas geen gehoor. na een paar maand zag ik dat de boel eindelijk was geblokeerd en kon ik een nieuwe pas aanvragen. deze heb ik overigens nog steeds niet ontvangen na 3 maanden..ook hoor ik meer mensen die problemen hebbben met uitbetalen als ze een groter bedrag willen omzetten naar hun gewone rekening, dit zou niet gestord worden of je kaart zou worden geblokeerd maar dit heb ik zelf nog niet meegemaakt met skrill..

ik zou zeggen eerst goed research doen op het net voor je er aan begint.


0 Vind ik leuk's
  • Iaquinta1984 (21-10-2021 20:03) Citatie verwijderen

    Wat kan je nu eigenlijk nog doen met skrill? Niet meer storten en opnemen op goksites.

Tja nu is Skrill slechts een pre-paid CC geworden. Maar zoals je al aangeeft, kun je in Nederland er niet meer mee storten en evt uitbetalen bij goksites.

Ik weet niet of dit ook geldt voor als je in België of Duitsland woont

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.