Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

geld op moneybookers account via rekening van een vriend

beste dames/heren,
dit mail stuur ik omdat moneybookers mijn account heeft geblokeerd en hierdoor ook unibet mijn account heeft geblokeerd. unibet wil eerst dat moneybookers mijn account veriefeerd en dan kunnen ze mij account heropenen.
I understand your reaction. Technically you are right, because I deposited money from a different bank account to my own moneybookers account. But I would like to stress that even though I accidently violated one of your rules, it was not intentional. And for security reasons obviously you have suspended/blocked my account. Would you like a copy of the bankcard or ID card of my friend who sent the money to my account? He is willing to cooperate to fix this issue. Therefore my inquiry is whether my account can be opened if my friend who sent the money sends the above mentioned identification papers?
They reason that I asked a friend to deposit money on my account was because monday 17 september ideal Rabobank had a malfunction. Therefore I asked my friend to send money from his account to my moneybookers account. Ideal Rabobank had a temporary malfunction and ideal ABN AMRO Bank of my friend did not have a malfunction and this is why I deposited money through him.
From my moneybookers account I deposited money to my Unibet account, and I cannot get my money back from Unibet account untill moneybookers.com verifies my account on moneybookers.com. It was my first time that I deposited money to Unibet.com through moneybookers, therefore they need a verification that it was/is my moneybookers account. Could you at least... give me some verification that it was my account. My Unibet account is around 1 year old and usually I deposit money from my own ideal Rabobank account.
na contact met unibet is er gezegd datde kans bestaat dat mijn account geblokkeerd blijft bij unibet en op de vfraag of ik mij geld terug zou krijgen konden ze geen antwoord geven en moest ik afwachten tot het beoordeeld werd.
iemand hiermee ervaring want dat mijn rekening bij unibet geblokeerd blijft vind ik niet erg maar ik wil wel mijn geld terug gestort hebben.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar zxcvbnm
Country flagzxcvbnm in 21-12-2012 17:16 Storten, inzetten en uitbetalen
in 21-12-2012 17:16 Storten, inzetten en uitbetalen
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik snap hier de ballen van! Uw verificatie bij Unibet zou toch uw e-mail adres moeten zijn dat zowel bij moneybookers als Unibet hetzelfde moet zijn.
0 Vind ik leuk's
Als je in het normaal nederlands zou schrijven zouden we je misschien kunnen helpen
Ik snap niets van wat je wilt zeggen, ben je wel +18?
0 Vind ik leuk's
Excuses probeer het nogmaals uit te leggen ja ben 18+.
Ik heb al paar maanden account bij unibet. Normaal stort ik daar ook geld op via mijn ideal
Bank rekening en dat is nooit een probleem geweest en is altijd goed gegaan.
Ook opvragingen zijn altijd goed gegaan.
Alleen laatst wilde ik geld storten op mijn unibet account maar ik had een storing met mijn pas dus besloot ik om een moneybookers account aan te maken om daar geld op te storten en via moneybookers op unibet.
Omdat mijn ideal betaling ook bij moneybookers niet lukte wegens een storing heb ik een vriend gevraagd om geld te storten op mijn moneybookers account en hij deed dat en het lukte ook.
Vervolgens heb ik het geld van mijn moneybookers account gestoord op mijn unibet
En ermee gespeeld en ik had winst gemaakt en had ik een deel van het bedrag opgevraagd en een deel op
Unibet account achter gelaten.
De volgende dag wilde ik inloggen op unibet maar kwam erachter dat mijn account is geblokkeerd.
Na contact met unibet wilde zij eerst wachten op reactie van moneybookers zij ga en aan zodra mijn account bij moneybookers wordt gevrieveerd
Dat zijig account bij unibet weer heropenen.
Dus ik nam met moneybookers contact heb hun alle gegevensgestuurd paspoort adres gegevens en dat was allemaal goed maar moneybookers wilde ook gegevens weten van diegene die geld gestoord heeft op mijn account ik vertelde hun dat mijn vriend geld heeft gestoord via Abn omdat ik zelf niet kon want ik heb Rabo en die had een storing.
Na deze uitleg heeft moneybookers mijn account geblokt. Ik heb dat unibet verteld dat het zo een situatie en dt moneybookers mijn account heeft geblokt om die reden en of zij mij account willen hetopenen.
Unibet gaf aan dat zij dat eerst moeten onderzoeken en dat de kans bestaat dat mijn account geblokkeerd blijft en ik stelde de vraag of het saldo op mijn unibet account terug krijg maar daar kon hij nig geen antwoord op geven.
Dus mijn vraagd was of irmand ervaring hiermee heeft.
Zowel mijn email als adres en andere gegens zijn juist en hetzelfde bij moneybookers en unibet. Het enige omdat ik geld via een rekening van een vriend op mijnoneybookers account heeft gezet kan toch geen aanleiding zijn dat unibet mij account blokt.
Dat ze het account blokkeren vind ik niet erg maar ik wil zo snel mogelijk mijn saldo van unibet terug.
Alvast bedankt voor de reactie
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.