Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Moneybookers: geld via Ideal gestort, niet op account

Hallo Mede-Wedders,
Ik heb een vraag over Moneybookers.
Ik heb vanmiddag een Ideal betaling gedaan op mijn Moneybookers account nu is het rare dat het geld wel is afgeschreven van mijn bankrekening maar niet bijgeschreven op mijn Moneybookers account.
Ik dacht oke een foutje kan gebeuren ik contacteer de klantenservice van MB dit heb ik vervolgens gedaan en ik krijg een ticket ID. Nu komt het volgende probleem namelijk: Ik kan nergens op de site iets vinden waar ik de status van mijn ticket kan checken ook heb ik verder geen email ontvangen.
Nu zit ik te denken zou ik eerst 48 uur wachten misschien dat het toch nog word bijgeschreven of toch de klantenservice maar even bellen dan?
Greetings Looney
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar looney
Country flaglooney in 12-12-2012 21:42 Storten, inzetten en uitbetalen
in 12-12-2012 21:42 Storten, inzetten en uitbetalen
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Is mij ook wel eens gebeurd. Je kunt via e-mail support specifiek aangeven dat je een betaling hebt gedaan die wel van je rekening is gehaald, maar niet op je MB staat. Dan moet je het een en ander invullen, dan gaat er ongeveer 1 á 2 dagen overheen en dan staat het er op. Wel vervelend als het om grote bedragen gaat.
0 Vind ik leuk's
Uilskuiken!Frikandel!Bal gehakt! Drommels, drommels en nog eens drommels!
looney:
Nu zit ik te denken zou ik eerst 48 uur wachten misschien dat het toch nog word bijgeschreven of toch de klantenservice maar even bellen dan?

Weet je inmiddels al meer?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb gister al gedaan wat MollieBollie zei dus ik denk dat ik maar even 48 uur wacht , voordat ik verder contact opneem met de helpdesk. Gaat gelukkig niet om een al te groot bedraag maar het blijft vervelend.
In ieder geval toch bedankt voor de snelle reacties.
PS: MollieBollie je bedoeld dat aparte scherm op de site waar je wat gegevens moet invullen met de datum en rekeningnummer?
0 Vind ik leuk's
looney:

PS: MollieBollie je bedoeld dat aparte scherm op de site waar je wat gegevens moet invullen met de datum en rekeningnummer?

Die bedoel ik inderdaad.
Gewoon even geduld hebben, het is wel irritant, maar het is bij mij uiteindelijk altijd goed gekomen. Ze vragen je geloof ik ook om een screenshotje met daarin de gegevens van de overboeking (daar krijg je een mailtje over), zodat ze dat op hun rekening kunnen controleren. Daarna zetten ze het bedrag op je MB-account.
0 Vind ik leuk's
Uilskuiken!Frikandel!Bal gehakt! Drommels, drommels en nog eens drommels!
Update: Heb inderdaad inmiddels een mail ontvangen met de vraag om wat informatie op te sturen (screenshot), ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het op m'n moneybookers account is bijgeschreven.
0 Vind ik leuk's
Probleem opgelost gister is het bijgeschreven op m'n moneybookers account, bedankt voor alle hulp en de snelle reacties
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.