Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Moneybookers/Skrill meerdere accounts

Hoi,
Ik zou graag van de bonus van tonybet 100% tot 50 euro willen gebruikmaken want deze verloopt 1 september 2012. Maar nu blijkt dat het e-mail adres waarmee je je geregistreerd hebt hetzelfde moet zijn als dat van je moneybookers account. Nu vroeg ik mij af of ik in de problemen zou kunnen komen met moneybookers als ik daar een tweede account opendoe?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar terran
Country flagterran in 23-08-2012 12:18 Storten, inzetten en uitbetalen
in 23-08-2012 12:18 Storten, inzetten en uitbetalen
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
terran:
Hoi,
Ik zou graag van de bonus van tonybet 100% tot 50 euro willen gebruikmaken want deze verloopt 1 september 2012. Maar nu blijkt dat het e-mail adres waarmee je je geregistreerd hebt hetzelfde moet zijn als dat van je moneybookers account. Nu vroeg ik mij af of ik in de problemen zou kunnen komen met moneybookers als ik daar een tweede account opendoe?

Hallo Terran welkom hier op het forum. In de voorwaarden van moneybookers/skrill staat het volgende :
4.3. You may only open one Skrill (Moneybookers) Account unless we explicitly approve the opening of additional accounts
Edit : In de reactie hieronder te lezen van Hypnotist86 staat te lezen dat in deze situatie het beste een mail naar Tonybet gestuurd kan worden met de uitleg dat er bij Moneybookers een ander emailadres gebruikt wordt dan bij Tonybet.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
terran:
Hoi,
Ik zou graag van de bonus van tonybet 100% tot 50 euro willen gebruikmaken want deze verloopt 1 september 2012. Maar nu blijkt dat het e-mail adres waarmee je je geregistreerd hebt hetzelfde moet zijn als dat van je moneybookers account. Nu vroeg ik mij af of ik in de problemen zou kunnen komen met moneybookers als ik daar een tweede account opendoe?

Hey Terran,
ik had hetzelfde aan de hand. Je moet gewoon even een mailtje sturen naar Tonybet met de uitleg dat je bij Moneybookers/Skrill een ander email adres gebruikt dan voor Tonybet en meegeven welk dit is. Vervolgens kunnen zij dit koppelen aan het emailadres van Tonybet en is het probleem normaal gezien opgelost. Ik heb zo alleszins al geld gestort op Tonybet.
0 Vind ik leuk's
Beetje laat, maar misschien voor de toekomst handig:
Je kunt heel makkelijk meerdere e-mailadressen aan je MB account koppelen (niks illegaals ofzo, is gewoon een optie die MB aanbiedt). Dat zou hier wel van pas kunnen komen denk ik :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.