Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Mybet paysafecard gestort hoe uitbetalen

Goedenavond,

ik heb een vraagje wanneer je de 1 e betaling heb gedaan met paysafecard moet je bij mybet met dezelfde betalings methode ook geld opvragen.

maar dat kan met paysafecard niet. Wat te doen??

0
0
0 likes
Gestart doorCountry flagmarkos18
24-11-2017 01:52 in Storten, inzetten en uitbetalen
5 reacties

Hey, irritant dat ze geen IDeal hebben he? Ik gebruik ook paysafecards. Je moet op withdrawl klikken, withdraw methode klikken en dan kan je je iban invullen.

0
0
0 likes

Noella,

dat begrijp ik.

maar omdat de 1 e storting niet gegaan is met een bank is dat geen probleem?

want staat namelijk dat se geld opvraging alleen opgevraagd kan worden naar dezelfde bank als waar je mee gestort hebt. Maar ik heb dus met paysafecard mijn 1 e betaling gedaan.

Groetjes en bedankt alvast

0
0
0 likes

stuur ze anders een berichtje. heb je geen skrill of neteller?

0
0
0 likes

Markos,

Ik heb ook mijn eerste storting gedaan met Paysafecards en heb gewoon mijn rekeningnummer kunnen toevoegen. Heb ook al uitbetalingen ontvangen hierop.

1
0
1 likes
Op vr. 24 nov. 2017, 12:44 schreef gulzig:

stuur ze anders een berichtje. heb je geen skrill of neteller?

Ik gebruik ook Skrill. Echt een voorstander van. Werkt altijd!

0
0
0 likes
You only sing when you're winning!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar voor gebruik na afhandeling van de weddenschappen voor het bedrag van...

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal