Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nederlandse Paysafekaart niet geldig in België, wie kan helpen?

hey gasten,


ik ben een newbie hier maar dacht op dit forum misschien wel een oplossing te vinden. Ik ben voor onbepaalde tijd in België voor familiale redenen. Nu heb ik daarstraks in een lokale krantenwinkel een Paysafecard voucher van 10€ gekocht. Nu probeerde ik die te uploaden op men betting account. Maar waarschijnlijk omdat men account geregistreerd is in Nederland wordt de Belgische Paysafecard niet aanvaard.

Dus nu mijn vraag. Is er hier iemand die op dit forum de Paysafecard kan omwisselen naar Skrill. Dus ik zou de Paysafecard code sturen via persoonlijk bericht en de persoon die wil/kan wisselen zou dan 10€ naar mijn Skrill zenden.


Liefst gereputeerde persoon. Als persoon gereputeerd is op dit forum dan zou ik niet erg vinden om eerst de code te sturen en daarna het geld op men Skrill te ontvangen.


Alvast bedankt

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar woopert
Country flagwoopert in 17-01-2020 15:59 Storten, inzetten en uitbetalen
in 17-01-2020 15:59 Storten, inzetten en uitbetalen
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik kan je niet helpen want denk dat een belgische code voor mij ook niet werkt. Wat ik je wel aan zou kunnen raden is om ze online te kopen. Neem aan dat ie dan niet aan een land gekoppeld is. https://epin.paysafecard.com/pinshop/

1 Vind ik leuk's
Op vr. jan.. 2020, 18:14 schreef pieterbas99:

Ik kan je niet helpen want denk dat een belgische code voor mij ook niet werkt. Wat ik je wel aan zou kunnen raden is om ze online te kopen. Neem aan dat ie dan niet aan een land gekoppeld is. https://epin.paysafecard.com/pinshop/

thx voor de info. ja ik heb er niet bij stilgestaan dat dit een probleem zou vormen. Maar ja is maar 10€. dus daar gaan we niet dood van :D

0 Vind ik leuk's

Probleem opgelost. heb effe snel een Belgische Neteller aangemaakt en het geld naar men Nederlandse Skrill getransfereerd.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.