Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

nieuwkomer unibet

gegroet allen ;-)
ff vraagje ik heb me sinds afgelopen weekend aangemeld bij Unibet. Ik doe het af en toe voor de lol. Ik heb nu 1x ingezet en van 5eurie 93,26 gemaakt. Nu wil ik deze laten uitbetalen alleen staat er bij "make a withdrawal" het volgende:
total amount: 93,26
available for withdrawal: 0,00
dus ik kan niets uit laten betalen..ik heb me verder nog niet echt verdiept maar wat moet ik doen nu zodat het wel zou kunnen? vaker meespelen ofzo?
Bedankt vast!
Grtz
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar minispark
Country flagminispark in 2-10-2013 19:34 Storten, inzetten en uitbetalen
in 2-10-2013 19:34 Storten, inzetten en uitbetalen
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Simpel: Je hebt vrijwel zeker de bonus niet rondgespeeld :)
0 Vind ik leuk's
minispark:
gegroet allen ;-)
ff vraagje ik heb me sinds afgelopen weekend aangemeld bij Unibet. Ik doe het af en toe voor de lol. Ik heb nu 1x ingezet en van 5eurie 93,26 gemaakt. Nu wil ik deze laten uitbetalen alleen staat er bij "make a withdrawal" het volgende:
total amount: 93,26
available for withdrawal: 0,00
dus ik kan niets uit laten betalen..ik heb me verder nog niet echt verdiept maar wat moet ik doen nu zodat het wel zou kunnen? vaker meespelen ofzo?
Bedankt vast!
Grtz

Ten eerste welkom op het forum. Ten tweede je zegt dat je geen bonus hebt dus ik weet niet wat er precies mis is. Het beste kun je Unibet contacteren want die weten immers waar het probleem ligt. Succes met de uitbetaling :)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
minispark:
gegroet allen ;-)
ff vraagje ik heb me sinds afgelopen weekend aangemeld bij Unibet. Ik doe het af en toe voor de lol. Ik heb nu 1x ingezet en van 5eurie 93,26 gemaakt. Nu wil ik deze laten uitbetalen alleen staat er bij "make a withdrawal" het volgende:
total amount: 93,26
available for withdrawal: 0,00
dus ik kan niets uit laten betalen..ik heb me verder nog niet echt verdiept maar wat moet ik doen nu zodat het wel zou kunnen? vaker meespelen ofzo?
Bedankt vast!
Grtz

Ten eerste welkom op het forum. Ten tweede je zegt dat je geen bonus hebt dus ik weet niet wat er precies mis is. Het beste kun je Unibet contacteren want die weten immers waar het probleem ligt. Succes met de uitbetaling :)

Als je bij unibet een account aanmaakt krijg je toch vanzelf een bonus. Het lijkt mij opzich logisch dat je eerst dat rond moet spelen. Dat heb ik ook gehad. Na het rondspelen kon ik alles gewoon zonder problemen innen. Een andere oorzaak schiet mij niet direct te binnen, met name omdat ik aanneem dat niemand anders bij jou thuis ook een account heeft op unibet?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.