Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strengere controles kansspelautoriteit

Hallo,

Dit bericht stond op een andere website met een soortgelijke insteek als deze. Ga ik verder niet op in.
Hoe serieus moeten we dit nemen, kan er op voetbalwedden.net zo even niks over vinden, is er meer over bekend?

https://gyazo.com/035f085f44db3dd4063aaa9f057fd1d8
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar smit
Country flagsmit in 28-12-2016 11:21 Storten, inzetten en uitbetalen
in 28-12-2016 11:21 Storten, inzetten en uitbetalen
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hi Smit,

Hiervoor hoef je je niet zo druk te maken. Het betreft hier voornamelijk de illegale aanbieders van de gokwebsites, zoals Bwin, Unibet etc. Nederlandse spelers die op dergelijke website wedden worden niet door de overheid gecontroleerd of vervolgd.
0 Vind ik leuk's
Veel van ons spelen juist op aanbieders als bwin, unibet etc. Als de bookies hoge sancties kunnen krijgen zullen ze logischerwijs accounts blokkeren, zo zou bijvoorbeeld je saldo verloren kunnen gaan. Nu neem ik deze site die dit post verre van serieus, maar ze zullen het wel niet verzonnen hebben lijkt me.
0 Vind ik leuk's
"Heavy physical work, the care of home and children, petty quarrels with neighbors, films, football, beer and above all, gambling, filled up the horizon of their minds. To keep them in control was not difficult.' George Orwell, 1984
hier de link wat ze in het stukje bedoelen:

http://www.kansspelautoriteit.nl/nieuws/alle-nieuwsberichten/december-0/wijziging-aanpak/


Dit is natuurlijk naar aanleiding van het aankomend legaliseren van gokken. Alvast de aanbieders weren van de Nederlandse markt en er een beetje druk op zetten.
0 Vind ik leuk's
Het word eens tijd dat de Nederlandse overheid het legaal gaat maken in plaats van alles verbieden en nog strenger controleren.

0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
smit:
Veel van ons spelen juist op aanbieders als bwin, unibet etc. Als de bookies hoge sancties kunnen krijgen zullen ze logischerwijs accounts blokkeren, zo zou bijvoorbeeld je saldo verloren kunnen gaan. Nu neem ik deze site die dit post verre van serieus, maar ze zullen het wel niet verzonnen hebben lijkt me.


Dat begrijp ik, daar speel ik zelf ook op. Het is overigens zo dat al deze aanbieders geïncorporeerd zijn in en het gokken aanbieden vanuit landen als Malta, Isle of Man en Gibraltar. De Nederlandse overheid kan aankondigen strenger op te treden, maar een boete opleggen en een boete innen zijn twee totaal verschillende dingen. Ervaring heeft geleerd dat de KSA vrijwel nul slagkracht heeft. Nogmaals, zou me er niet al te druk om maken. Daarbij, de boetes die de KSA oplegt vallen in het niet bij de winsten die de aanbieders maken op gokkers. Accounts zullen niet snel worden gesloten...

En @Melvinkef, ik ben het volledig met je eens. De Nederlandse overheid is al zo lang bezig met het opengooien van de gokmarkt.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.