Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tonybet: hulp bij uitbetalen winsten

Ik heb gisteren een uitbetaling van me voldingend br gedaan 1050 euro nu sturen ze mijn op eens dit:
Dear ##naam##,
As part of our KYC (Know Your Customer) procedures we require valid personal details including email address, telephone number and residential address in registration form. In addition please assist us in this verification process by emailing a copy of recent utility bill (of past 3 months).

Terwijl ik alles all opgestuurd heb plus kopie alleen woon ik nog bij me ouders dus heb ik verder weinig rekeningen wat hun sws niks aan gaat want alles ging via moneybookers zo dra ik me geld trug heb is Tony bet einde oefening voor mijn (n)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar goudtoto
Country flaggoudtoto in 9-07-2012 14:56 Storten, inzetten en uitbetalen
in 9-07-2012 14:56 Storten, inzetten en uitbetalen
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Gewoon gasrekening of waterschaprekening sturen, dan is t probleem toch opgelost. Veel bookmakers vragen dit tegenwoordig. Aangezien je dezelfde achternaam als je ouders hebt, zie ik het probleem niet?
0 Vind ik leuk's
Hoe leg ik mijn ouders uit dat ik op voetbalweddenschapen wedt aangezwengeld ik hun document moet in scane ?
0 Vind ik leuk's
The trouble is, if you don't risk anything, you risk even more
Als je denkt dat ze er moeilijk over doen leg je dat toch lekker niet uit
0 Vind ik leuk's
goudtoto:
Hoe leg ik mijn ouders uit dat ik op voetbalweddenschapen wedt aangezwengeld ik hun document moet in scane ?

lol ach daar komt een creatieve puber toch wel uit :P
0 Vind ik leuk's
vocram:
goudtoto:
Hoe leg ik mijn ouders uit dat ik op voetbalweddenschapen wedt aangezwengeld ik hun document moet in scane ?

lol ach daar komt een creatieve puber toch wel uit :P

Je bent hopelijk toch wel ooit alleen thuis? Loop naar de kast met archiefstukken en scan of maak een foto met je pc en upload deze en klaar is kees.
0 Vind ik leuk's
goudtoto:
Hoe leg ik mijn ouders uit dat ik op voetbalweddenschapen wedt aangezwengeld ik hun document moet in scane ?

Heb je geen telefoonabonnement? Dat mag ook..
Zo niet is het lastig als je ouders het niet mogen weten en je documenten nodig hebt, maar dan is het ook niet slim om je zomaar bij een bookie aan te melden en dat je er bij het uitbetalen achter komt dat de bookie meer vraagt dan alleen een ID (wat tegenwoordig met zoveel fraude wel standaard begint te worden). Ik moest geen verdere verificatie doen bij mijn uitbetalingsaanvraag, wss omdat mijn bedrag lager was. Dus mensen lees eerst de voorwaarden hierover!!
O ja ik kreeg ook zo'n mail, maar nadat ik contact had opgenomen zeiden ze dat ze die mail ten onrechte naar mij hadden gestuurd, mss is het bij jou ook wel een fout..
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Bedankt rustig aan komt allemaal wel goeie
0 Vind ik leuk's
The trouble is, if you don't risk anything, you risk even more
goudtoto:
Bedankt rustig aan komt allemaal wel goeie

Laat je ons wel even weten hoe je dit hebt opgelost en of alles gelukt is?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Iemand ervaring van welke rekening je moet opsturen bij je opvraging? ik stuur telrekening een bankafschrift maar is nog steeds niet goed ze rekken steeds meer tijd
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.