Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Uitbetaling Bwin op rekening of account

Ik zal mij even voorstellen, ik ben Barry.
20 jaar uit Amsterdam.
Ik heb een vraagje over Bwin. Zojuist heb ik een account aangemaakt op Bwin, maar over uitbetalingen is het een beetje onduidelijk. Bij toto bijvoorbeeld word het bedrag dat je gewonnen heb gewoon automatisch naar je bank overgezet. Hoe werkt dit met Bwin??
Ik lees in andere topics dat je een legitimatiebewijs moet opsturen? Ik krijg hier nergens bericht van dat ik dit moet doen. En is het niet mogenlijk om geld van Bwin direct naar je bank gestort te krijgen?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagbarry-afca in 23-02-2013 14:10 Storten, inzetten en uitbetalen
in 23-02-2013 14:10 Storten, inzetten en uitbetalen
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mijn ervaring met Bwin is wat uitbetalen betreft goed.
Er is een keer wat mis gegaan, maar na wat heen en weer mailen hebben zij dat goed opgelost.
Je moet idd de eerste keer een kopie van een legitimatie opsturen, maar dat moet dan maar.
0 Vind ik leuk's
That dog
online bookies doen dat volgens mij niet. ze hebben liever je geld op je account staan, zodat je het weer kwijt kan spelen ;o)))
dusja, normaal kan je bij de meeste bookies ook enkel uitbetalen via de laatste betalingswijze. bij bwin is dit niet zo strikt volgens ik mij kan herinneren... wel moet je minstens 30 euro hebben om uit te laten betalen.
nooit problemen gehad om uitbetalingen te regelen trouwens, steeds via bank transfer gewerkt trouwens
0 Vind ik leuk's
madmax6:
Er is een keer wat mis gegaan, maar na wat heen en weer mailen hebben zij dat goed opgelost.
Je moet idd de eerste keer een kopie van een legitimatie opsturen, maar dat moet dan maar.

Hoe laat je het uitbetalen als ik vragen mag? Moneybookers of Neteller??
0 Vind ik leuk's
barry-afca:
madmax6:

Moneybookers/Neteller is gewoon een online betaalrekening, waarmee je makkelijk geld kan storten en opnemen van/naar bookmakers, je krijgt helaas geen rente eroverheen :p
Als ik zou moeten kiezen tussen moneybookers of neteller, ga ik voor Moneybookers. Je moet een account aanmaken via je email adres (wat dan tevens je accountnaam is). Dan kan je er met ideal geld opzetten, let op dat uitbetalen naar je bank een bepaald percentage in rekening wordt gebracht. Daarnaast is het vaak pas bij bookmakers mogelijk om via moneybookers uit te betalen als je eerst een keer met die methode gestort hebt. Ook moet je bij sommige bookies (in ieder geval bij betfair) je geld opnemen via de methode waarmee je voor het laatst gestort hebt, als je bv. een keer via ideal gestort hebt en wil je met moneybookers opnemen kan je een foutmelding krijgen.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Het wordt bij mij terug gestort op de VISA-card.
0 Vind ik leuk's
That dog
thijspronk:
barry-afca:
madmax6:

Moneybookers/Neteller is gewoon een online betaalrekening, waarmee je makkelijk geld kan storten en opnemen van/naar bookmakers, je krijgt helaas geen rente eroverheen :p
Als ik zou moeten kiezen tussen moneybookers of neteller, ga ik voor Moneybookers. Je moet een account aanmaken via je email adres (wat dan tevens je accountnaam is). Dan kan je er met ideal geld opzetten, let op dat uitbetalen naar je bank een bepaald percentage in rekening wordt gebracht. Daarnaast is het vaak pas bij bookmakers mogelijk om via moneybookers uit te betalen als je eerst een keer met die methode gestort hebt. Ook moet je bij sommige bookies (in ieder geval bij betfair) je geld opnemen via de methode waarmee je voor het laatst gestort hebt, als je bv. een keer via ideal gestort hebt en wil je met moneybookers opnemen kan je een foutmelding krijgen.

Moneybookers ( Skrill ) brent € 1,80 per uitbetaling in rekening.
0 Vind ik leuk's
That dog

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.