Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet belastingvrij?

Is unibet belastingvrij? Of moet je dit melden?
Ik heb al gezocht op internet en de ene zegt belastingvrij omdat ze in Malta gevestigd zijn, en de andere zegt dat je alsnog moet betalen 29%.
En ik las ergens dat tot 454 euro belastingvrij is... dus als je iedere keer 450 euro overmaakt dan ontkom je?
Ben een beetje in de war...help!?
0
0
0 likes
Gestart doorCountry flagtahres
26-01-2013 15:54 in Storten, inzetten en uitbetalen
3 reacties
Ik denk als je minstens misschien paar keer per jaar paar duizend op je rekening stort dat je dat niet moet gaan melden.
Maar als je elke week zon 500€ bv op je rekening stort moet je dit gaan melden omdat je elke week geld verdiend.
Ik weet niet of dit juist is. Verder zou ik het ook graag willen weten.
0
0
0 likes
spijt komt altijd te laat
Dus als ik deze week 19k win door 10 gelijke spelen, kan ik beter 95 weken achter elkaar 200€ per keer uit gaan betalen
0
0
0 likes
Ik zou gewoon via Moneybookers account gaan spelen, daar komen die blauwe enveloppe niet.
0
0
0 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar voor gebruik na afhandeling van de weddenschappen voor het bedrag van...

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal