Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet Limit balance

Beste forumers,

Ik weet niet of ik goed zit. Maar ik heb een vraagje, toen ik unibet doorzocht. Kon ik maar niet vinden hoeveel euro je maximaal op je 'balance' mag hebben. Of is er geen limit?

Sorry voor dit 'misschien' onnodige thread.

Groetjes,

Bruna
0
0
0 likes
Gestart doorCountry flagbruna
1-12-2014 23:09 in Storten, inzetten en uitbetalen
6 reacties
Volgens is mij er geen limit op unibet, niet dat ik weet tenminste en als er een zou zijn haal je het toch niet
dus vanwaar de vraag?
0
0
0 likes
Omdat ik vanochtend 13k op me rekening kreeg?

Dus ik wou vragen hoe dat kan? is de limit 13k?

Zoniet hoe is dit dan gebeurd?
En me account is ook geblokkeerd?

0
0
0 likes
Als er überhaupt al een limiet is, dan zit die dik boven de 13k.
Ik heb volgens mij wel eens een bet gezien van 100k+
0
0
0 likes
info-nl@unibetsupport.com een mail sturen en je krijgt je antwoorden
0
0
0 likes
misschien wat meer info over wat er gebeurd is? hoe kom je aan 13k op je account?
limit is veel hoger trouwens.. ik heb wel is 20k op account gehad..
0
0
0 likes
Inderdaad, het limiet ligt een stuk hoger dan 13k.. hoeveel hoger? ik heb geen idee haha!
0
0
0 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal