Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Champions League 2010/2011

Plaats in dit forum alles wat met de Champions League van het seizoen 2010/2011 te maken heeft. Wie zijn de grote kanshebbers om de Champions League te gaan winnen of welke voetbalclub zal gaan verrassen ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden
13-07-2010 05:48 in Voetbal
217 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
500 euro ingezet op Real Madrid, notering van 2,00.
Dit was echt een zekerheid :)

Iemand nog tips voor woensdag?
Ik zit te twijfelen om op Kopenhagen in te zetten.
0 Vind ik leuk's
hehe wedden jij was niet zo zeker van REAL? haha

vanavond manchester goeie odd en benfica ook wel
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
[quote]hehe wedden jij was niet zo zeker van REAL? haha

vanavond manchester goeie odd en benfica ook wel

Hoi Suprer ik had op het nieuws vernomen dat Real Madrid met een B elftal zou komen later op de dag werd bekend dat dit niet zo zou zijn. Ook als Real Madrid met een b elftal had gespeeld dan hadden ze wellicht gewonnen alleen dan zat er voor mij zeker geen value meer op.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Heb het volgende ingezet voor vanavond:

combi 40 euro:
Tottenham
Valencia

combi 2 euro:
barca
rubin kazan
benfica
manu

Inter 30 euro.
0 Vind ik leuk's
[quote] Hoi Suprer ik had op het nieuws vernomen dat Real Madrid met een B elftal zou komen later op de dag werd bekend dat dit niet zo zou zijn. Ook als Real Madrid met een b elftal had gespeeld dan hadden ze wellicht gewonnen alleen dan zat er voor mij zeker geen value meer op.

Bij mij etzelfde, ergens gelezen dat ze met B-team gingen aantreden enja... dan toch maar zo gelaten die weddenschap, jammer maarja

voor vanavond gaan we voor tottenham!
0 Vind ik leuk's
- Why am I Mr. Pink? > Because you're a faggot, allright?
iemand tips?
0 Vind ik leuk's
Deze week worden de laatste wedstrijden in de groepsfase gespeeld waarbij er nog een aantal definitieve plaatsen te vergeven zijn. Hieronder een klein overzicht per groep.

Groep A:
Tottenham Hotspur en Inter Milaan zijn reeds geplaatst. FC Twente gaat verder in de Europa League aangezien Werder Bremen nog wel op gelijk hoogte kan komen maar het onderlinge resultaat in het voordeel van de tukkers is. Geen bijzonderheden.

Groep B:
Schalke 04 is reeds geplaatst, daarachter strijden Olympique Lyon en Benfica voor een laatste plaats in de volgende ronde. Benfica kan ook nog overal naastgrijpen indien Hapoel Tel Aviv in de wedstrijd tegen Olympique Lyon de volle winst pakt en Benfica tegen Schalke onderuit gaat. Kortom, een interessante groep waar alles nog mogelijk is.

Groep C:
Manchester en Valencia zijn door naar de volgende ronde en de Rangers gaan door naar de Europa League. Er staat in de laatste wedstrijden niets meer op het spel.

Groep D:
Barcelona is reeds geplaatst. Daarachter maken Kopenhagen en Rubin Kazan uit wie er doorgaat in de Champions League en wie er doorstroomt naar de Europa League. Panathinaikost is al uitgeschakeld.

Groep E:
Bayern Munchen is geplaatst voor de volgende Champions League ronde. Basel en AS Roma strijden samen wie er doorgaat naar de volgende ronde. Basel gaat op bezoek bij Bayern en AS Roma gaat naar Cluj die de laatste wedstrijden verloor.

Groep F:
Chelsea heeft 15 punten uit 5 wedstrijden en is glansrijk door. Marseille en Spartak Moskou maken uit wie er doorgaat naar de volgende ronde. MSK Zilina is het lelijke eendje en wist nog geen punt te maken en heeft een negatief doelsaldo van -15.

Groep E:
Real Madrid en AC Milaan zijn reeds geplaatst. Ajax maakt de beste kans op doorstroming naar de europa league, echter heeft Auxerre nog een kleine kans wanneer ze van Real Madrid winnen. Mochten beide ploegen op 4 punten komen dan zou het onderlinge resultaat tellen maar aangezien dat gelijk is (beiden wisten met 2-1 te winnen) telt het doelsaldo, dat in het voordeel van Auxerre is. Real Madrid gaat met een veredeld tweede elftal spelen nadat 2 spelers in de uitwedstrijd tegen Ajax bewust een tweede gele kaart (en dus rood) hebben gekregen.

Voor deze speelronde heb ik een fun combi geplaatst aangezien ik geen serieuze weddenschappen ga plaatsen. In zo'n laatste speelronde kunnen vaak rare dingen gebeuren, heeft het ene team nog belangen en een ander team niet.

Barcelona - Rubin Kazan [1] (1,45)
Shakhtar Donetsk - S.C. Braga [1] (1,70)
Real Madrid - Auxerre [1] (1,45)
AC Milan - Ajax 1X (1,28)
Bayern München - Basel [1X] (1,18)
FC Twente - Tottenham [X2] (1,36)
Werder Bremen - Inter [2] (2,15)

Totale notering: 15,79 @ unibet
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
leuke samenvatting alleen een paar schoonheidsfoutjes zoals:

Manchester - Valencia, gaat wel degelijk ergens om: de 1e plaats.
Marseille is al door naar de volgende ronde vanwege onderling resultaat met Spartak

:D

niet dat ik wil mieren** maar dit lijkt mij dan toch anders kijken naar de wedstrijden
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Heb het volgende ingezet voor vanavond en morgen:

Benfica – 10 euro – quote 2,39
Lyon

Barca – 50 euro – quote 1,45

Bayern – 5 euro – quote 3.89
Marseille

Real – 10 euro – quote 2,35
Shaktar

Milan – 25 euro - quote 2
arsenal
0 Vind ik leuk's
jij heb dr zin in met een aardige inzet, op CL die al half beslist is, mijn ervaring is daar heel slecht mee haha
maar moet wel lukken
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.