Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Eredivisie 2010-2011

Het nieuwe seizoen begint over een klein maandje. Het WK is voorbij en ook wij wedders op sport moeten verder.
Dus wat verwachten jullie komend seizoen. Wie word kampioen? Wie is een degradatie kandidaat. En welke clubs gaan de beste transfers maken?

Ik hoor graag jullie mening en hoop dat dit seizoen wel winstgevend is!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar adofan
Country flagadofan in 12-07-2010 09:53 Voetbal
in 12-07-2010 09:53 Voetbal
175 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mijn voorspelling :
1- Psv
2- Ajax
3- Feyenoord
4- Az
5- fc Twente
6- Roda jc
7- fc Groningen
8- fc Utrecht
9- sc Heerenveen
10- Nac breda
11- Willem ll
12- Nec
13- Heracles
14- Vitesse
15- Graafschap
16- Vvv-venlo
17- Ado Den Haag
18- Exelcior :) :d :d :d :) :) :) :) ;) ;) ;)
0 Vind ik leuk's
Jongens, ik zet mijn geld gewoon op Ajax!
0 Vind ik leuk's
@Akif:
Denk je dat Roda JC zulke hoge ogen gaat gooien. Waar baseer je dat op, heb je inside-information over een top-transfer die eraan zit te komen? Verder ben je erg blij dat Excelsior gaat degraderen of was je gewoon wat aan het spelen met de smilies?

@Jessica:
Amsterdamse?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Hier mijn voorspelling van de eindstand voor dit seizoen zoals meestal zal de eindstand van mijn voorspelling wel anders worden dan dat ik hier voorspeld heb :

1- Psv
2- Ajax
3- FC Twente
4- Feyenoord
5- AZ Alkmaar
6- SC Heerenveen
7- FC Utrecht
8- FC Groningen
9- Roda JC
10- Nac breda
11- NEC
12- Heracles
13- Willem II
14- Ado Den Haag
15- Vitesse
16- De Graafschap
17- VVV Venlo
18- Exelcior
0 Vind ik leuk's
Unibet
[quote]Jongens, ik zet mijn geld gewoon op Ajax!

Als Suarez blijft en er een goede vervanger komt voor van der Wiel dan zet ik ook al mijn geld op Ajax :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
@vw-crew: yup, zo Amsterdams als maar zijn kan :)

Haha kijk @wedden, met jou kan ik praten :P
0 Vind ik leuk's
ajax wordt geen kampioen.. alleen die wedstrijd gister tegen paok.. wat een drama zeg..
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
[quote]ajax wordt geen kampioen.. alleen die wedstrijd gister tegen paok.. wat een drama zeg..

Ik denk zelf Ajax of PSV volgens de bookmakers hebben deze twee clubs ook het meeste kans om kampioen te worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Sorry dat ik de laatste tijd weinig tot niet aanwezig ben.
Zie dat de site al goed is veranderd (y)
Wedden loopt nog steeds erg goed en heb m'n stakes al een aantal keer kunnen verhogen.

Wedtip:
Twente x Psv @ 3.10 4/10

Verder zijn nog niet alle weddenschapsoorten online dus ik wacht nog even met de rest...
Volgt dus!
0 Vind ik leuk's

seizoensweddenschappen m.b.t. topscorersweddenschappen in eredivisie al gezien :d
voor mij:
Janko fc twente (ruiz is niet zeker dat hij blijft en zie hem niet weer 24 goals maken dit seizoen,daarnaast staat janko in de spits en in oostenrijk liep hij 2 op 3)
Suarez Ajax (maakt er wel weer een stuk of 30)
Tomasson Feyenoord (is zo`n beetje de enige spits, verwacht rond 12 doelpunten is genoeg om topscorer te worden bij feyenoord)
Berg psv(zie berg er dit seizoen rond de 25 maken, heeft goede aanvoer met dzusdak en lens)
Bentschop az (er vanuitgaande dat az 4-4-2 speeld, zal het tussen hem en gudmonsson gaan en evt. falkenburg als outsider, zie bentschop hier dan toch het meeste scoren)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.