Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Europa League 2010/2011

Hier kan je alles posten wat met de Europa League seizoen 2010/2011 te maken heeft. Welke clubs hebben een grote kans om de Europa League te gaan winnen ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden
13-07-2010 05:49 in Voetbal
199 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vanavond PSV en liverpool zowiezo in combi ..... welke wedstrijd er nog bij pakken?
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
arjen90:
Vind dit toch niet echt een zekerheidje hoor. Heb de vorige wedstrijd gezien en als het beetje meezat (tegenzat) voor Ajax konden ze ook snel met 2-0 achter staan. Ook al vond ik het mooi dat Ajax had gewonnen, de 0-3 was wel erg geflatteerd.

dat is nu net het probleem van Anderlecht, een doelpunt maken & Vertonghen staat er toch echt wel.
0 Vind ik leuk's
Veni, vidi, vici
vw-crew:
leonardo1965:
speel AJAX nu maar vol op thuiswinst tegen ANDERLECHT!!!ten eerste is Boussouffa er niet bij,ten tweede is Lukaku totaal uit vorm!!heb ze zondag zien spelen op Westerlo en hebben geen kans bij elkaar gespeeld in 90 minuten!!!Ik vermoed dat ze zelfs de titel niet pakken in belgie!!

Is het zo erg met Anderlecht gesteld? Hoe kan het dat ze vóór Ajax alles wisten te winnen en nu plotsklaps 2x op rij verliezen? Zat dit er al langer aan te komen?
er staat niet echt een vechtersploeg op het veld!!als Boussouffa er niet bij is dan zakt het niveau drastisch!!ook de creativiteit!!!Legaer er niet bij,geen gevaar en snelheid op de flank en dat is net wat Lukaku nodig heeft!!!maar die raakt voor de moment zelf geen bal!!en zowel Boussouffa als Lukaku zitten met de vraag of ze nog langer in Anderlecht moeten blijven of naar het buitenland moeten trekken!!koning in Belgie maar op hoger niveau hebben beide nog weinig laten zien!!
0 Vind ik leuk's
speel gewoon sporting lissabon 1 liverpool 1 ajax 1 braga 1 en sorry ik denk dat vandaag de verrassing wel eens bij PSV kan vallen!!vind Lille een steengoede en gevaarlijke ploeg!
0 Vind ik leuk's
Het programma voor vanavond is:
PSV Glasgow- Rangers [1X]
Sporting Braga - Liverpool [X2]
CSKA Moskou - FC Porto [X2]
Bayer Leverkusen - Villarreal [1X]
Dinamo Kiev - Manchester City [X2]
Benfica - Paris Saint Germain [1X]
Ajax - Spartak Moskou [1X]
FC Twente - Zenit St. Petersburg [1X]
Wat zijn jouw voorspellingen?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
psv-rangers 1 (1,50)
leverkussen- villarreal 1(2,00)
s.c braga- liverpool x2(1,40)
twente- zenit st petersburg1x(1,42)
Totale notering 5,96
inleg 30
0 Vind ik leuk's
FC Twente - Zenit St Petersburg Totaal aantal gescoorde doelpunten Over 2.5 2,10
Dynamo Kyiv - Manchester City Totaal aantal gescoorde doelpunten Over 2.5 2,10
Benfica - Paris SG Totaal aantal gescoorde doelpunten Over 2.5 1,90
Ajax - Spartak Moskou Totaal aantal gescoorde doelpunten Over 2.5 1,85
S.C. Braga - Liverpool Totaal aantal gescoorde doelpunten Over 2.5 2,30
PSV - Glasgow Rangers Totaal aantal gescoorde doelpunten Over 2.5 1,90
CSKA Moskou - FC Porto Totaal aantal gescoorde doelpunten Over 2.5 2,20
Bayer Leverkusen - Villarreal Totaal aantal gescoorde doelpunten Over 2.5 1,95
Totale notering 290,60
inzet 15
0 Vind ik leuk's
CSKA Moskou - FC Porto Draw No Bet 2 1,98
Dynamo Kyiv - Manchester City Draw No Bet 2 2,04
PSV - Glasgow Rangers Draw No Bet 2 5,25
Ajax - Spartak Moskou 1 1,75
Totale notering 37,11
inzet 10
0 Vind ik leuk's
Braga - Liverpool tip correct score: 0-0
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Mijn Gedachten
PSV - Rangers
Rangers speelt misschien met 5 verdedigers. Kan wel eens eens under worden.
Ajax - Spartak
Odds Ajax zouden minimaal boven de 2.00 moeten liggen om mij tot gokken te verleiden. Een Rus die ik ken heeft Dmitri Kombarov score anytime voor 7.50. Moet hij wel spelen natuurlijk. :)
CSKA - Porto
Van de laatste 25 thuis wedstrijden europa league / UEFA Cup verloor CSKA er maar een. Maar om na de winster stop op CSKA te gokken is risky. Ik heb een laatste wedstijd tegen Zenit gezien en daar miste men ook wel wat scherpte in de afwerking. Ik heb veel op Russische ploegen gegokt in de poulfase maar Porto is toch van een totaal ander kaliber dan bijvoorbeeld Sparta Praag.
Twente - Zenit
Bij Zenit spelen Bystrov, Gubochan, Semak, Bukharov, Lomberts en Kerjakov waarschijnlijk niet. Dat maakt ze vooral defensief zwakker. Voor mij is dit een wedstrijd om live op over te gokken nadat waarschijnlijk het eerste doelpunt is gevallen. Late doelpunten van Twente zijn altijd welkom. :)
Leverkusen - Villarreal
Villarreal mist Capdevilla, Lopez en Cicinho en oogt wat vermoeid. Leverkusen is daarin tegen fysiek een stuk sterker. Uit is Villareal niet echt sterk. De tweede wedstrijd thuis heeft over misschien wel waarde. Bij Spaanse en Italiaanse teams heb ik in het algemeen ook twijfels over hun motivatie. De coach van Villarreal geeft wel serieus aan in interviews dat ze erg gemotiveerd zijn (in tegenstelling tot bijvoorbeeld de coach van Napoli).
Dynamo Kiev - Manchester City
City kan wel eens genoegen nemen met een gelijkspel om het dan thuis af te maken. Kiev sla ik wel een stuk hoger aan dan Aris. Helaas heeft Kiev niet net als Aris knotsgekke odds en een ongeslagen Europese thuis status van 40 jaar.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.