Aanmaakdatum (oplopend)
10
Iemand nog tips voor vanavond, zat zelf te denken om Napoli en PSV te spelen tegen een inzet van 5 euro? Maar of ze veilig zijn. De eerste ronde van een groepsfase is altijd ff afwachten, al denk ik niet dat Utrecht het Napoli heel moeilijk gaat maken!
[quote]Iemand nog tips voor vanavond, zat zelf te denken om Napoli en PSV te spelen tegen een inzet van 5 euro? Maar of ze veilig zijn. De eerste ronde van een groepsfase is altijd ff afwachten, al denk ik niet dat Utrecht het Napoli heel moeilijk gaat maken!
Als ze spelen zoals ze tegen Groningen speelden dan gaan ze hard de boot in. Ik laat de eerste groepswedstrijd even aan me voorbij gaan. Gebeuren altijd rare dingen tijdens die eerste groepswedstrijden.
Als ze spelen zoals ze tegen Groningen speelden dan gaan ze hard de boot in. Ik laat de eerste groepswedstrijd even aan me voorbij gaan. Gebeuren altijd rare dingen tijdens die eerste groepswedstrijden.
Hakuna Matatttta.
Ik hoop dat az ver komt. Niet omdat ik supp ben van AZ, maar om al die financiele problemen waardoor ze hun sterkhouders hebben moeten verkopen. Zou mooi zijn als ze ook echt in de top van Nederland zouden kunnen meedraaien nu mijn club (Feyenoord) is afgezakt naar subtop.
Ik heb bijna alle samenvattingen gezien en ik denk dat RODA JC met wat geluk ook wel ver zou komen in de europa leauge.
Ik heb bijna alle samenvattingen gezien en ik denk dat RODA JC met wat geluk ook wel ver zou komen in de europa leauge.
Forza Inter
Mijn weddenschappen voor morgen, allemaal bij Betfair:
Paris st. Germain - Karpaty Lviv: 1 @ 1.49
Palermo - Lausanne: 1 @ 1.21
Sheriff Tiraspol - Dinamo Kiev: 2 @ 2.24
Metalist - PSV: 2 @ 2.98
Vooral de noteringen voor Dinamo Kiev en PSV vond ik lekker. Ze spelen uit maar heb er wel vertrouwen in.
Paris st. Germain - Karpaty Lviv: 1 @ 1.49
Palermo - Lausanne: 1 @ 1.21
Sheriff Tiraspol - Dinamo Kiev: 2 @ 2.24
Metalist - PSV: 2 @ 2.98
Vooral de noteringen voor Dinamo Kiev en PSV vond ik lekker. Ze spelen uit maar heb er wel vertrouwen in.
[quote]Mijn weddenschappen voor morgen, allemaal bij Betfair: Paris st. Germain - Karpaty Lviv: 1 @ 1.49 Palermo - Lausanne: 1 @ 1.21 Sheriff Tiraspol - Dinamo Kiev: 2 @ 2.24 Metalist - PSV: 2 @ 2.98 Vooral de noteringen voor Dinamo Kiev en PSV vond ik lekker. Ze spelen uit maar heb er wel vertrouwen in.
Als fanatieke psv-supporter, kan ik alvast zeggen dat het een lastige uitwedstrijd gaat worden. Psv speelt dit jaar buitenhuis belachelijk slecht en heeft slechts 1x gewonnen en 3x gelijk gespeeld.
Goed voorbeeld was de voorronde wedstrijd tegen sbri novrat.... die ze met 1-0 verloren.
De andere 3 wedstrijden lijken me wel (y)
Als fanatieke psv-supporter, kan ik alvast zeggen dat het een lastige uitwedstrijd gaat worden. Psv speelt dit jaar buitenhuis belachelijk slecht en heeft slechts 1x gewonnen en 3x gelijk gespeeld.
Goed voorbeeld was de voorronde wedstrijd tegen sbri novrat.... die ze met 1-0 verloren.
De andere 3 wedstrijden lijken me wel (y)
Dat weet ik, maar PSV tegen Metalist Kharkiv (zeg nou eerlijk, wie kent ze echt) tegen 2.98, ook al spelen ze uit, is gewoon te lekker om te laten liggen.
Bovendien.. PSV heeft uit nog niet verloren ;) thuis ook niet trouwens
[quote]Dat weet ik, maar PSV tegen Metalist Kharkiv (zeg nou eerlijk, wie kent ze echt) tegen 2.98, ook al spelen ze uit, is gewoon te lekker om te laten liggen.
Ik ken Metalist Kharkiv ook niet en ik lees nu op Wikipedia dat ze uit Oekraine komen. en ik verbaas me erover dat daarom de quotering van PSV winst zo hoog is 2.88 bij Partybets maar dat komt meer door de onbekendheid van Metalist. Ik laat deze ook liggen PSV is in de competitie nog niet in topvorm. En Metealist Kharkiv won deze week met 0-5 bij Debreceni. Nu ik wat meer weet laat ik deze echt 100% zeker liggen.
Ik ken Metalist Kharkiv ook niet en ik lees nu op Wikipedia dat ze uit Oekraine komen. en ik verbaas me erover dat daarom de quotering van PSV winst zo hoog is 2.88 bij Partybets maar dat komt meer door de onbekendheid van Metalist. Ik laat deze ook liggen PSV is in de competitie nog niet in topvorm. En Metealist Kharkiv won deze week met 0-5 bij Debreceni. Nu ik wat meer weet laat ik deze echt 100% zeker liggen.
Toto Sigarenboer
PSV gewonnen, prima uitslag voor me ;-)
Wat me opvalt is wel het volgende. Er zijn slechts 4 ploegen (psv, porto, Besiktas en stuttgart) die een uit-overwinning boeken. In poule A, B, C, D, E, F en G zijn helemaal geen ploegen die hun uitwedstrijd wisten te winnen. Bizar maar misschien ook wel logisch wanneer je in een ver (koud) land in een guur klein dorp in een oud stadion speelt waarbij de thuisploeg tot op het bot gemotiveerd is.
Een 1X op alle wedstrijden (14 totaal) zou een leuke combi geweest zijn... :-|
Wat me opvalt is wel het volgende. Er zijn slechts 4 ploegen (psv, porto, Besiktas en stuttgart) die een uit-overwinning boeken. In poule A, B, C, D, E, F en G zijn helemaal geen ploegen die hun uitwedstrijd wisten te winnen. Bizar maar misschien ook wel logisch wanneer je in een ver (koud) land in een guur klein dorp in een oud stadion speelt waarbij de thuisploeg tot op het bot gemotiveerd is.
Een 1X op alle wedstrijden (14 totaal) zou een leuke combi geweest zijn... :-|
Hakuna Matatttta.
een combo voor mij vanavond op bwin :
Zenith ST Petersburg + Dortmund + Sp Lissabon : (2.54)
Zenith ST Petersburg + Dortmund + Sp Lissabon : (2.54)
Ik denk dat je daar weleens gelijk in kunt gaan krijgen.
Verwacht zelf dat liverpool vanavond weleens kan gaan verassen. Verassen gezien hun laatst behaalde resultaten.
Verwacht zelf dat liverpool vanavond weleens kan gaan verassen. Verassen gezien hun laatst behaalde resultaten.