Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Italiaanse Serie A 2013-2014

Napoli Top 3 Finish, 7/10 @2.00 (Betfred, Unibet, 888Sport)
Cavani was natuurlijk een geweldenaar, maar met het geld dat hij opleverde is flink geïnvesteerd. Met aankopen als Albiol, Callejon, Reina, Mertens en natuurlijk Higuain ben je er in mijn ogen over het geheel genomen zelfs op vooruit gegaan. Napoli lijkt nog allerminst uitgewinkeld, want een bod van 32 miljoen op de Colombiaan Jackson Ramirez werd onlangs afgewezen.
Al met al denk ik dat deze odd veel te hoog staat en dat Napoli net als vorig seizoen als tweede achter Juventus zal eindigen. AC Milan lijkt met Balotelli de geduchtste concurrent, maar die heeft op het halen van Zapata na eigenlijk nog niets noemenswaardigs gedaan op de transfermarkt en is in mijn ogen minder dan Napoli. En dat terwijl AC Milan bij de meeste bookies voor deze pick een odd van om en nabij de 1.4 krijgt. Wat mij betreft weet enkel BetVictor deze pick op de juiste waarde in te schatten. Die bieden 1.57 voor Napoli en 2.00 voor AC Milan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81
28-07-2013 08:58 in Voetbal
71 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zaterdag:
- Parma-Juventus: penalty in match YES @ 3.75 (WH)
- Napoli-Catania: red card in match YES @ 3.65 (Come On)
Zondag:
- Sampdoria-Sassuolo: penalty in match YES @ 3.45 (Betsson)
- Verona-Cagliari: penalty in match YES @ 3.40 (Marathonbet)
- Udinese-Inter: penalty in match YES @ 3.20 (Betsson)
0 Vind ik leuk's
Dit weekend kwam de onvoorspelbaarheid van de Serie A maar weer eens naar boven. Slecht weekend gedraaid en een kleine val gemaakt. Voor vanavond staat Bologna - Chievo nog open, alle hoop dat die wel slaagt. Succes voor degene die meespeelt, volgend weekend meer geluk :)
74 picks
+ 64 winst
+ 19 yield
Bologna - Chievo nog open!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
joostvwillegen:

74 picks
+ 64 winst
+ 19 yield

Dit zijn nog altijd prima cijfers, Joost! Van een minder weekend hebben we allemaal wel eens last. Ga zo door! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Bologna - Chievo eindigde in een bloedeloze 0-0 waardoor onze 'onder 2,5 doelpunten' bet ruimschoots werd gehaald! Gefeliciteerd allen.
75 picks
+66 winst
+20% yield
0 Vind ik leuk's
Na een raar weekend van vorige week dit weekend goed begonnen, een 100% score door Inter dat won en Catania - Udinese die onder 2,5 doelpunten eindigde. Gefeliciteerd degene die meededen! Voor morgen nog twee tips open, succes!
77 picks
+72 winst
+ 21% yield
64% win rate
0 Vind ik leuk's
Hey Joost,
Wat houdt een yield percentage in?
Thanks!
0 Vind ik leuk's
Yield is eigenlijk het rendement wat je behaald met je weddenschappen. Een yield van 20% betekent dus een winst van 1,2 x je ingezette vermogen! Hopelijk heb ik je vraag goed beantwoord.
Dit weekend op +2 geëindigd, niet geheel vlekkeloos ging de tweede dag maar winst is winst.
79 picks
+ 68 profit
+ 20% yield
63% win rate
0 Vind ik leuk's
Voor volgende week alvast een pick die ik jullie niet wil laten missen. Hellas Verona thuis tegen Chievo, de hekkensluiter van de Serie A.
Hellas Verona - Chievo
Pick: Hellas Verona @ 2,06 (6/10)
Hellas Verona -1AH @ 3,17 (3/10)

Kort te redenen;
1. Hellas Verona speelt verassend aanvallend voetbal dit jaar, goede middenmoter
2. Hellas thuis ongeslagen, 18 punten uit 6 wedstrijden en 13-5 in doelsaldo
3. Trainer Sannoni is ontslagen afgelopen week bij Chievo, hele team is ontwricht en sfeer is enorm slecht
4. Chievo is hekkensluiter van de Serie A, speelt geen best voetbal tot nu toe
Hier de linkt naar de voorbeschouwing: https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/hellas-verona-chievoverona-23-11-2013/
Deze voorbeschouwing is te zien als hij is goedgekeurd!
Succes allen!
0 Vind ik leuk's
Inmiddels zijn de opstellingen bekent van de bovenstaande wedstrijd en daar zit nog wel wat interessants bij. Zo speelt Toni vanavond weer bij de thuisploeg in de spits. Er zijn een aantal geruchten de buitenwereld in geraakt waarin in de Italiaanse media speculeren over een oproep van Prandelli van Toni in het nationale elftal. De speler doet het namelijk goed tot nu toe en wist al vijf keer het net te vinden. De odd van Tipico die Toni een doelpunt gunnen vind ik dan nog best hoog en zeker value hebben, dus voor de echte gokkers onder ons;

Toni to score anytime @ 2,7 (Tipico)
0 Vind ik leuk's
Speel ik ook mee, bij unibet ook @2,70
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.