Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Midweeks Voetbal (8 t/m 11 feb 2010)

Wat denken jullie van onderstaande wedstrijden voor vandaag, dinsdag & woensdag:

Telstar - De Graafschap 2
Fulham - Burnley 1
Parma - Inter 2


Deze combo moet te doen zijn toch ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mrunibet
Country flag mrunibet in 8-02-2010 17:04 Voetbal
in 8-02-2010 17:04 Voetbal
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Sorry voor late reactie maar zag er goed uit. De Graafschap heeft onderhand al gewonnen en Fulham staat momenteel met 1-0 voor. Inter wordt ook flink getipt en heeft toch een vrij hoge quotering. Dus een prima combi idd :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 9 feb. 2010 om 21:21
[quote]Sorry voor late reactie maar zag er goed uit. De Graafschap heeft onderhand al gewonnen en Fulham staat momenteel met 1-0 voor. Inter wordt ook flink getipt en heeft toch een vrij hoge quotering. Dus een prima combi idd :)

Maak niet uit. De Graafschap is idd al binnen. Fulham ondertussen 3-0 voor. Hopen dat Inter morgen z'n werk doet, dan is tie binnen...
0 Vind ik leuk's
Inzet?? Mogelijke winst?
0 Vind ik leuk's
ja wat is je inzet en wat is de quotering?
0 Vind ik leuk's
Ik denk niet dat het nodig is om voor het showen van 1 combi een nieuw topic te open?!
VInd sowieso dat er hier teveel topics zijn die elkaar overlappen...
0 Vind ik leuk's
[quote]Ik denk niet dat het nodig is om voor het showen van 1 combi een nieuw topic te open?! VInd sowieso dat er hier teveel topics zijn die elkaar overlappen...

idd
0 Vind ik leuk's
Veni, vidi, vici
VW crew is nu op vakantie dus die kan er momenteel geen slotje opzetten. Het is nog even wachten dus todat vw crew dit forum topic naar bijv verschillende competitie wedden tips kan zetten.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 10 feb. 2010 om 20:42
Had idd geen nieuw topic geopend hoeven worden :-$ .
Mocht Inter winnen dan krijg ik ongeveer 750 euro terug. Heb 150 ingezet.

0 Vind ik leuk's
Parma 1 Inter1 helaas 50euro is weg
0 Vind ik leuk's
iemand blijkbaar geld teveel? :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.