Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Minder gele kaarten door corona?

Zou het kunnen dat er in de nu nog actieve competities minder kaarten vallen dan gebruikelijk ivm corona omdat spelers (wellicht) minder contact maken? En dat daardoor wedstrijden waar het voorheen kaarten regende dat dat nu wel anders is?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar memocan91
Country flagmemocan91 in 13-06-2020 18:30 Voetbal
in 13-06-2020 18:30 Voetbal
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Vanuit mijn gevoel zou ik zeggen van niet, het zijn wel profs die willen winnen, hoe dan ook. Aan de andere kant laten veel voetballers in gedragingen zien dat ze verre van een topsport mentaliteit hebben. In dat kader zou het kunnen wat je zegt.


Ik denk dat de statistieken dit kunnen bewijzen, wie heeft er een site waar we dit zouden kunnen zien?

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

In mijn opinie is er minder frustratie omdat er een minder opgehitste sfeer is in het stadion. Het is voor de scheidsrechters makkelijker geworden, er wordt sportiever gespeeld.

Bericht gewijzigd door thijs92 op za 13 jun. 2020, 19:23
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Ik heb dat gevoel niet, heb ook wedstrijden met 6+ gele kaarten gezien


http://www.footcharts.co.uk/index.cfm?task=basics_cards


Hier zou je je analyze mee kunnen doen.

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK
Op za. jun.. 2020, 21:22 schreef thijs92:

In mijn opinie is er minder frustratie omdat er een minder opgehitste sfeer is in het stadion. Het is voor de scheidsrechters makkelijker geworden, er wordt sportiever gespeeld.

Dit idee heb ik ook, precies wat @thijs92 zegt. Ik ga dit de komende tijd proberen te achterhalen met wat stats voor én na Corona. Cijfers liegen gelukkig niet :)

0 Vind ik leuk's

Ik heb ook het idee dat veel teams toch iets gematigder spelen qua zware overtredingen idd. Dat geldt natuurlijk niet voor alle ploegen en hier en daar zal er een scheidsrechter zijn die erg makkelijk kaarten trekt, maar herken mij zeker in die constatering.

Bericht gewijzigd door hansieboy84 op do 9 jul. 2020, 16:04
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.