Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Portugese Primeira Liga 2012-2013

Aankomend weekend zal er in Portugal ook weer gevoetbald worden. Zaterdagavond staat er meteen een topper op het programma tussen Benfica en Sporting Braga. De regerend landskampioen, FC Porto, neemt het op tegen Gil Vicente.
De Nederlanders van Sporting Portugal gaan op bezoek bij Vitoria de Guimaraes.
Dit seizoen zal ik, en anders Jeroenunibet81, van de topwedstrijden in Portugal de voorbeschouwingen verzorgen. Vanavond zullen de eerste voorbeschouwingen al op de site staan!!
Let wel op dat onze voorbeschouwingen enkel hulpmiddelen zijn!
0
0
0 likes
Gestart door
Country flagWallieA
15-08-2012 16:38 in Voetbal
6 reacties
WallieA:
Aankomend weekend zal er in Portugal ook weer gevoetbald worden. Zaterdagavond staat er meteen een topper op het programma tussen Benfica en Sporting Braga. De regerend landskampioen, FC Porto, neemt het op tegen Gil Vicente.
De Nederlanders van Sporting Portugal gaan op bezoek bij Vitoria de Guimaraes.
Dit seizoen zal ik van de topwedstrijden in Portugal de voorbeschouwingen verzorgen. Vanavond zullen de eerste voorbeschouwingen al op de site staan!!
Let wel op dat onze voorbeschouwingen enkel hulpmiddelen zijn!

Ik kijk er erg naar uit (y)
0
0
0 likes
Succes Wallie! :)
0
0
0 likes
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:

heb jou ook even vernoemd in het startbericht!
0
0
0 likes
WallieA:
jeroenunibet81:

heb jou ook even vernoemd in het startbericht!

Sterke voorbeschouwingen! Petje af...
0
0
0 likes
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Dit weekend staat er een topwedstrijd op het programma in de Portugese competitie.

Benfica ontvangt in eigen huis FC Porto. Het kampioenschap zal tussen deze 2 teams beslist worden!

Ik tip hier Over 2.5 doelpunten, omdat beide teams veel scoren en een quote van 2,02 value heeft naar mijn idee. Ik verwacht tevens dat Benfica de punten in eigen huis zal houden.

Wat denken jullie?

Bericht gewijzigd door wedden op Sun 11 Apr 2021, 11:04.
0
0
0 likes
WallieA:
Dit weekend staat er een topwedstrijd op het programma in de Portugese competitie.
Benfica ontvangt in eigen huis FC Porto. Het kampioenschap zal tussen deze 2 teams beslist worden!
Lees hier de voorbeschouwing±
https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/benfica-fc-porto-13-01-2013/
Ik tip hier Over 2.5 doelpunten, omdat beide teams veel scoren en een quote van 2,02 value heeft naar mijn idee. Ik verwacht tevens dat Benfica de punten in eigen huis zal houden.
Wat denken jullie?

Was een mooie tip, had em zelf ook meegespeeld (Y)
Binnen een kwartier al binnen, zo zien we ze graag WallieA :D
0
0
0 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal